میزان جریمه‌های نقض داده‌ها تا سال 2025 افزایش می یابد

با انجام مصاحبه با 1000 کارگر بین  روزهای 24 تا 27 آوریل سال 2020 نشان داد که 37٪ افراد فکر می‌کنند که افزایش خواهد داشت و 6٪ معتقدند که این افزایش چشمگیر خواهد بود.  فقط 3٪ انتظاردارند کاهش می‌یابد.

با توجه به جریمه‌های مربوط به حذف ‌و نابودی داده‌ها‌، 32 درصد فکر می‌کنند که  افزایش وجود داشته باشد‌، 4 درصد افزایش چشمگیر و بیشتری را پیش بینی کردند و 2 درصد انتظار سقوط وکاهش میزان جریمه‌ها را دارند.

عامل اصلی در رشد و افزایش پیش بینی شده به این دلیل است که کارمندان نسبت به گذشته به داده‌های بیشتری دسترسی دارند‌، در حالی که 30٪ از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که در 12 ماه گذشته به داده‌های بیشتری در محل کار دسترسی داشته‌اند.

این برخلاف نظر آن 7٪  افرادی است که اظهار داشتند سطح جریمه‌ها در این دوره زمانی کاهش یافته است‌، در حالی که 57٪ دریافتند که هیچ تغییری صورت نگرفته است.

دلگرم کننده است‌، زیرا 75٪ از کارگران فکر می‌کنند کارفرمایانشان برای ذخیره سازی داده‌ها با اطمینان ‌از فرآیندهای خوب و عالی استفاده می‌کنند و تنها 5٪ فکر می‌کنند که فقیر هستند. 20٪ باقی مانده گفتند که آن‌ها نمی‌دانند.

هری بنهام‌، رئیس DSA Connect‌، گفت: ‌با پیشرفت‌هایی مانند اینترنت اشیا ‌IoT‌ کارفرمایان با داده‌های بیشتری نسبت به همیشه سروکار دارند. آن‌ها همچنین باید با افزایش تعداد حملات سایبری و قوانین سختگیرانه‌ تری در مورد محافظت از داده‌های مشتری و نحوه استفاده از آن مقابله کنند.

کارفرمایان برای تقویت راهبردهای خود در مقابل این کار باید وقت و منابع بیشتری سرمایه گذاری کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا