پوشش مقابل دوربین را قبل از بستن لپ تاپ بردارید

این شرکت در صفحه پشتیبانی خود اعلام کرد که بستن لپتاپ با پوشش دوربین، ممکن است به نمایشگر دستگاه آسیب بزند. در توضیحات اپل آمده است که بدنه دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که بعد از بسته شدن، فاصله بسیار کمی‌میان نمایشگر کیبورد بوجود خواهد آمد که وجود هر گونه پوشش پلاستیکی، می‌تواند برای نمایشگر خطرآفرین باشد.

به گفته اپل، این روزها استفاده از این قطعات پلاستیکی در مقابل دوربین لپتاپ به یکی از معضلات اساسی کاربران تبدیل شده و بسیاری از نمایشگرها در اثر این بی‌احتیاطی آسیب دیده‌اند. از آنجایی که تعمیر قطعات و محصولات اپل به نسبت دیگر محصولات، هزینه بیشتری برمی‌دارد، از این رو، توجه به این نکته ضروری است.

اپل اما برای آن‌هایی که از این پوشش استفاده می‌کنند و نگرانی مسائل امنیتی هستند، عنوان کرده که به چراغ LED سبزرنگی که در کنار دوربین مک بوک پرو یا مک بوک ایر تعبیه شده، اطمینان کنند چراکه اگر دوربین به حالت فعال درآید، این چراغ روشن و کاربر مطلع خواهد شد.

در صفحه پشتیبانی اپل آمده است: این دوربین به گونه‌ای طراحی شده که همزمان با فعال شدن، چراغ سبزرنگ نیز روشن خواهد شد. البته در شرایطی هم از کارمندان خواسته می‌شود تا حتما از کاور یا همان پوشش پلاستیکی روی دوربین دستگاه استفاده کنند که در این صورت، اپل به این افراد توصیه می‌کند تا قبل از بستن لپ تاپ، حتما این کاور را جدا کنند.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که در صورت عدم رعایت این توصیه، نمایشگر دستگاه بسیار آسیب‌پذیر خواهد بود و در مقابل فشاری بسیار کم آسیب خواهید دید.

منبع:آی تی ایران

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا