زمان برپایی کنفرانس ریاضی ایران اعلام شد

دکتر منصور واعظ‌پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره تعویق زمان برگزاری پنجاه‌ویکمین کنفرانس ریاضی گفت: این کنفرانس که قرار بود در تاریخ ۱۷ تا ۲۰ شهریور در  دانشگاه کاشان برگزار شود، در بهمن ماه برگزار می‌شود. منتظر هستیم که مشخص شود آیا امکان برگزاری حضوری این کنفرانس وجود دارد یا خیر. اگر امکان برگزاری حضوری وجود نداشته باشد، به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

وی افزود: اگر نیمسال دوم سال تحصیلی آینده به صورت حضوری برگزار شود، کنفرانس هم به صورت حضوری برگزار خواهد شد؛ اما اگر نیمسال دوم مجازی ادامه پیدا کند، کنفرانس به صورت مجازی برگزار می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره چهل‌وچهارمین مسابقات ریاضی دانشجویی گفت: فعلا برگزاری این مسابقه در شهریور را هم لغو کردیم و مشغول بررسی هستیم که آیا می‌توان این مسابقه را به صورت مجازی برگزار کرد یا خیر. برخی از دوستان معتقدند مسابقه مجازی کیفیت را کاهش می‌دهد و حتما باید به صورت حضوری برگزار شود، چرا که این مسابقه ریاضی در سطح بین‌المللی دارای اعتبار است و باید همچنان در سطح خوبی باقی بماند. اما جدیدا شنیدم که قرار است مسابقه ریاضی بین‌المللی هم به صورت آنلاین برگزار شود. مشغول رایزنی با کمیته علمی مسابقه هستیم تا در صورت مساعد نبودن شرایط برای برگزاری حضوری این مسابقه، بتوانیم به صورت مجازی آن را برگزار کنیم. البته هنوز به نتیجه خاصی نرسیدیم.

رئیس انجمن ریاضی در پایان با تبریک انتصاب دکتر مشرقی به عنوان رئیس انجمن ریاضی کانادا گفت: ایشان قبلا به عنوان ادیتور افتخاری با ژورنال انجمن ریاضی ایران همکاری می‌کردند و همکاری خوبی با ما دارند و بنا داریم این همکاری گسترش یابد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا