کسب رتبه نخست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در میان پارک های علم و فناوری همکار

مهدی قلعه‌نوی، رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری، از کسب رتبه نخست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در میان پارک‌های علم و فناوری همکار در برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور خبر داد.

وی ادامه داد: در برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور ۳۱ دانشگاه، پژوهشگاه، پژوهشکده و مؤسسه تحقیقاتی، پارک‌های علم و فناوری (پارک پردیس، پارک علم و فناوری دانشگاه شریف، پارک علم و فناوری البرز، پارک علم و فناوری خراسان و پارک فناوری یزد و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) و شهرک علمی‌وتحقیقاتی اصفهان حضور داشتند. در این برنامه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران رتبه نخست را کسب کرد.

شاخص‌های اصلی این دوره از ارزیابی شامل رضایت متقاضیان از همکاری با پایگاه همکار، کیفیت همکاری، عملکرد رابط پایگاه، مشارکت در پروژه جمع‌آوری گزارش‌های همکار و حجم همکاری‌های انجام گرفته در پایگاه همکار بوده است.

برنامه ایجاد همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور توسط معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری طراحی شده و برنامه‌ای دائمی محسوب می‌شود و به صورت پیوسته در حال اجراست.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا