کتاب معرفی کنید، جایزه بگیرید

مسابقه کتاب‌خوانی «سه دقیقه با کتاب» که با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و آشنایی و انس دانشجویان با کتاب برگزار می‌شود، کار خود را از نیمه تیر ماه سال جاری آغاز خواهد کرد. این مسابقه برای نخستین بار و به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و موضوع اصلی آن، معرفی کتاب توسط دانشجویان است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌بایست بهترین کتابی را که خوانده‌اند، در قالب یک ویدئوی سه دقیقه‌ای در فضای مجازی معرفی کنند.

 شرکت‌کنندگان می‌توانند ضمن دنبال کردن صفحه اینستاگرام سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به نشانی https://www.instagram.com/isba.ir ویدئوی معرفی کتابشان را با هشتگ‌های «سه_دقیقه_با_کتاب» و «سه_تاک» در صفحه اینستاگرام خود منتشر و برای صفحه اینستاگرام سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی دایرکت کنند. شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند ویدئوهای خود را از طریق پیام‌رسان به نشانی https://t.me/isba1380 برای دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

برگزیدگان این مسابقه بر اساس چهار معیار خلاقیت در نحوه ارائه، محتوا، بازخوردهای مخاطبان و نظرات هیأت داوران انتخاب شده و جوایز هفتگی و فصلی ارزشمندی به آنها اعطا خواهد شد.

دبیرخانه مسابقه کتاب‌خوانی «سه دقیقه با کتاب» اعلام کرد، برای برگزیدگان این مسابقه جوایزی نقدی و بن خرید کتاب در نظر گرفته شده است. بر اساس اعلام این دبیرخانه، برندگان هفتگی این مسابقه جایزه نقدی یک میلیون ریالی  به همراه بن کتاب دریافت خواهند کرد.

در پایان فصل نخست مسابقه کتاب‌خوانی «سه دقیقه با کتاب» که تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت، «جایزه طلایی» به برنده فصل اعطا می‌شود که شامل جایزه نقدی 20 میلیون ریالی به همراه بن خرید کتاب خواهد بود.

 فینالیست‌های فصل به صورت ماهانه از بین برگزیدگان هفتگی انتخاب خواهند شد. دانشجویان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اینستاگرامی https://www.instagram.com/isba.ir  یا کانال پیام‌رسانی https://t.me/isbair  مراجعه کنند.

مسابقه «سه دقیقه با کتاب» بخش اصلی جشنواره دانشجویی کتاب سه‌دقیقه‌ای «سه‌تاک» است که با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و آشنایی و انس دانشجویان با کتاب برگزار می‌شود. این جشنواره تابستان امسال علاوه بر مسابقه «سه دقیقه با کتاب»، برگزاری رویداد دیگری را تحت عنوان مسابقه ویژه «سه دقیقه با سعدی» آغاز کرده است. «سه دقیقه با سعدی» با جوایز روزانه و ماهانه، از اول تابستان در صفحات اینستاگرامی و تلگرامی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا