اختتامیه دومین دوره جایزه ملی تعالي صنعت گردشگری

جایزه ملی تعالی گردشگری در سطح کشور با بهره گیری از مدل تعالی صنعت گردشگری بعنوان ابزاری برای سنجش میزان بلوغ تعالی و استقرار نظام های مدیریتی در سازمانها، بنگاه ها و نهادهای فعال در صنعت گردشگری، هرساله برگزار می شود.

 با بکارگیری مدل تعالی صنعت گردشگری در این صنعت، سازمان ها علاوه بر بهره مندی از دست آوردهای متعدد مرتبط با نتایج کلیدی خود از قبیل سود، سهم بازار، میزان فروش و… می توانند از یکسو میزان موفقیت خود را در اجرای برنامه های بهبود در مقاطع مختلف زمانی مورد ارزیابی قرار دهند و از سوی دیگر عملکرد خود را با سایر سازمان ها در صنعت گردشگری، به ویژه بهترین آن ها مقایسه کنند.

در اسفندماه هرسال، همایش اختتامیه جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری برگزار و مجموعه های گردشگری شرکت کننده در فرایند ارزیابی آن سال، متناسب با سطح تعالی مجموعه معرفی و مورد قدردانی قرار می گیرند.

گفتنی امسال با توجه به شرایط بحرانی به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا برگزاری این همایش به 22تیرماه  1399 در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی ازساعت 19 الی 21 در محوطه آب نمای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نشانی میدان ونک – بزرگراه شهید حقانی – انتهای خیابان سرو – روبروی پارک طالقانی برگزار می گردد.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا