توجه به ورزش دانشگاهی، برنامه دائمی وزارت علوم است

منصور غلامی در آیین تجلیل از قهرمانان، مدال آوران و دست اندرکاران رویدادهای بین المللی ورزشی دانشجویان در سال ٩٨، اظهار کرد: از تمامی تلاش ها برای حضور در مسابقات ورزشی دانشجویان تشکر می کنیم و امیدواریم با همین روحیه فعالیت ها را پیش ببریم و از تمامی دانشجویان ورزشکار تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: ورزش دانشگاهی در کنار تحصیل دانشجویان شکل می گیرد و این حوزه جزء برنامه های دائمی وزارت علوم بوده و سلامت دانشجویان در اولویت وزارتخانه قرار دارد و ثمره آن کسب مقام های قهرمانی در ورزش دانشگاهی کشور است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاه به اینکه سازمان امور دانشجویان به عنوان پشتیبان ورزش دانشجویان فعالیت می کند، عنوان کرد: این سازمان با تلاش و برنامه ریزی در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی دانشجویان در راستای بهبود کمی و کیفی فعالیت ها در حوزه ورزش دانشگاهی گام بر می دارد.

غلامی ادامه داد: پیدا کردن دانشجویان ورزشکار آماده از بین ٣.٥ میلیون دانشجو، برای شرکت در مسابقات نیازمند برنامه ریزی است و توزیع امکانات ورزشی در مناطق محروم نیازمند برنامه ریزی برای بهره مندی دانشجویان یکی از اهداف مهم است.

وی ادامه داد: کسب عنوان قهرمانی دانشجویان در حوزه ورزش فرصت بسیار مطلوبی است و این افراد می‌توانند تجربیات خود را طی سال های آینده از طریق نظام آموزشی منتقل کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان ابراز امیدواری کرد که تمامی احاد جامعه به نکات بهداشتی و به ویژه بهداشت فردی توجه کنند تا شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا باشیم.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا