رویداد جنوا موتور شو 2021 لغو شد

مسوولان برگزاری رویداد اعلام کرده‌اند که بخش عظیمی از نمایش‌دهندگان به احتمال زیاد در رویداد ۲۰۲۱ شرکت نخواهند کرد و تمایل دارند که در رویداد بعدی که در سال ۲۰۲۲ برگزار می‌شود حضور داشته باشند. امتیاز این رویداد در حال حاضر به فروش گذاشته شده است.

جنوا موتور شو اولین رویداد بزرگ در بخش خودرو بود که خارج از کشور چین لغو شد. سازمان‌ دهندگان این رویداد دو هفته قبل از اعلام فراگیری ویروس کرونا توسط سازمان بهداشت جهانی عدم برگزاری این رویداد را اعلام کردند.

در حالت عادی این نودمین باری بود که جنوا موتور شو برگزار می‌شد، جایی که بیشتر اوقات محل رونمایی از محصولات پر زرق و برق و دیوانه‌ کننده است. در سال ۲۰۱۹ بیش از ۶۰۰ هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کردند.

کمیته برگزاری و انجمن سرمایه‌گذاری رویداد در طی ماه‌های بعد از لغو نمایشگاه در تلاش است تا از دولت محلی کمک مالی دریافت کند. حکوت محلی شهر جنوا وامی ۱۷.۶ میلیون دلاری را پیشنهاد داده بود که به‌ خاطر برخی شروط مانند برگزاری رویداد در سال ۲۰۲۱، توسط بنیان‌گذاران رویداد پذیرفته نشد.

حال بنیان‌گذاران رویداد قصد دارند امتیاز جنوا موتور شو را به پلکسپو اس‌ای (Palexpo SA) بفروشند، گروهی که صاحب مرکز برگزاری نمایشگاه هستند و آن را اداره می‌کنند.

تمام رویداد‌های بزرگ خودرو نیز تاکنون یا لغو شده و یا بصورت مجازی برگزار شده‌اند تا جای خالی جنوا موتور شو را پر کنند. برخی از خودروسازها نیز تصمیم گرفته‌اند در زمان غیبت اجتماع‌های بزرگ نمایش خودرو، خود به‌صورت آنلاین به رونمایی از محصولاتشان بپردازند.

منبع:کافه دانش

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا