دریافت پروانه کارشناسی استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران

سازمان ملی استاندارد ایران به استناد مصوبه جلسه " کمیته تایید" با صدور گواهي تاييد اشخاص حقوقي متقاضي تهيه پيش نويس استانداردهاي ملي ايران براي پژوهشكده توسعه تكنولوژي جهاد دانشگاهي صنعتي شريف، اين پژوهشكده را به عنوان كارشناس استاندارد حقوقي در رشته هاي "خودرو و نيرو محركه، مكانيك، آب و آبفا و خدمات " تاييد نمود.
مهندس علي مهدي زاده مدير مركز توسعه تكنولوژي با بيان اين خبر گفت: تدوين استاندارد و نظارت و بازرسي فني به عنوان يكي از محورهاي فعاليت اين مركز محسوب مي شود و از آنجايي كه دريافت پروانه كارشناس استاندارد از الزامات فعاليت در اين حوزه مي باشد، طبق برنامه ريزي¬ صورت گرفته مقرر شد الزامات سازمان ملی استاندارد در این زمینه تامین گردد.
وی با اشاره به قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد در این زمینه، اظهار داشت: براساس این قوانین، پروانه کارشناسی حقوقی استاندارد با استناد به پروانه کارشناسی حقیقی استاندارد در حداقل یک رشته  تخصصی، سوابق مجموعه در زمینه تدوین استاندارد ملی و دبیران رشته های تخصصی مختلف که حائز شرایط تخصصی و علمی سازمان ملی استاندارد باشند، صادر می شود.
مهندس مهدی زاده افزود: پروانه کارشناسی استاندارد حقوقی در 4 رشته ي خودرو و نيرو محركه، مكانيك، آب و آبفا و خدمات، با پیگیری مرکز توسعه تکنولوژی و تامین الزامات سازمان ملی استاندارد در این زمینه، دریافت شد.
 مدير مركز توسعه تكنولوژي در ادامه با اشاره به برنامه های این مرکز در زمینه تدوین استاندارد ملی افزود: با توجه به سابقه ي فعالیت سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در این زمینه و حضور فعال در كميته هاي ملي تدوين استاندارد و همكاري هاي متعدد با سازمان ملي استاندارد، درصدد هستيم فعاليت هاي این مرکز را در زمينه تدوين این استانداردها و نظارت بر اجراي آنها گسترش دهيم.
در پروانه ی صادر شده، دبیران تدوین به شرح زیر می باشند:
مهندس علی مهدی زاده دبير تدوين در رشته خودرو و نيرو محركه
مهندس بهرام ايمانی دبير تدوين در رشته مكانيك
مهندس فاطمه كريمی دبير تدوين در رشته خدمات
مهندس مرجانه میرزایی بوئین مقدم دبير تدوين در رشته آب و آبفا

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا