اختصاص92 میلیارد ریال تسهیلات بلند مدت به طرح افزایش تولید وتوسعه داروی گیاهی

به گزارش ایرنا ازصندوق نوآوری وشکوفایی، طبق مصوبه هیات عامل صندوق، مبلغ 92 میلیارد ریال تسهیلات بلند مدت با نرخ سود 14درصد به طرح دانش بنیان با عنوان افزایش تولید و توسعه داروی گیاهی متعلق به شرکت باریج اسانس، اختصاص یافت.

سقف تسهیلات بلند مدت صندوق نوآوری وشکوفایی 50 میلیارد ریال است که در موارد بسیارخاص پس از تصویب هیات عامل، اضافه بر کمیته اعتباری تا سقف 100 میلیارد ریال هم ارتقاء می یابد.

*** تغییر در نوع درخواست مبلغ و تضامین طرح های مصوب صندوق نوآوری 

همچنین دراین جلسه موضوع درخواست تغییردرمبلغ تضمین شرکت های دانش بنیان نیز مطرح و براساس مصوبه جلسه درصورتی که شرکت های دانش بنیان درخواست هرگونه تغییر درمبلغ، نرخ سود و نوع تضامین تسهیلات و زمان اجرای طرح تصویب شده توسط کمیته اعتباری صندوق را مطرح کنند، طرح مورد نظر با وجود تصویب قبلی به عنوان درخواست جدید تلقی می شود و حداقل پس از گذشت یک ماه، تمامی مراحل ارزیابی و تخصیص میزان و نوع تسهیلات به طرح موردنظر از نو انجام می گیرد.

*** تصویب تعرفه خدمات کارگزاران صندوق نوآوری و شکوفایی

همچنین در خصوص تعرفه خدمات کارگزاران صندوق نوآوری وشکوفایی، تعرفه این خدمات مورد بازبینی قرارگرفت و با اعمال اصلاحاتی به تصویب هیات عامل رسید، بر اساس این مصوبه از این پس کارگزاران مبالغ بهتری را بابت ارزیابی ها و سایر خدماتی که به صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه دهند، دریافت می کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا