سمپوزیوم مجازی تازه‌های نقشه‌برداری مغز برگزار می شود

چهارمین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران  (ISBM۲۰۲۰)با هدف ارائه به‌روزترین اطلاعات حوزه نقشه‌برداری مغز، تبادل افکار متخصصین این حیطه، معرفی تکنولوژی‌های برتر مرتبط در داخل کشور و همچنین توسعه و ترویج بیش از پیش دانش نقشه‌برداری مغز در سطح کشور، در ۱۱ و ۱۲ تیر ۱۳۹۹، توسط آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری حوزه نقشه‌برداری مغز در دو روز برگزاری این رویداد به‌روزترین و آخرین اطلاعات و فناوری‌های این حوزه را با یکدیگر تبادل می‌کنند.
همچنین معرفی فناوری‌های برتر مرتبط در داخل کشور و توسعه و ترویج بیش از پیش دانش نقشه‌برداری مغز در سطح کشور از دیگر اهداف برگزاری این رویداد فناورانه است.
با توجه به بحران کرونا این دوره از رویداد به صورت مجازی برگزار می‌شود. ۹ نفر از اساتید برجسته این حوزه در آن سخنرانی می‌کنند. همچنین برگزاری پنل تخصصی از دیگر برنامه‌های جانبی این سمپوزیوم است. در این دوره از رویداد تمام پژوهشگران و محققان از سراسر کشور می‌توانند به صورت رایگان شرکت کنند.
بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی ایران، علاقه‌مندان برای حضور و ثبت‌نام در سمپوزیوم می‌توانند به لینک http://nbml.ir/ISBM2020# مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا