دومین همایش ملی تازه‌های سلولی ملکولی برگزار می شود

 دکتر سعید ذاکر بستان آباد خاطرنشان کرد: در دومین همایش تازه های سلولی مولکولی با توجه به تجربیات اولین همایش، داوری مقالات و ارائه آن‌ها به شکلی جدید صورت می گیرد به طوری که در جمع بندی با روسای کارگروه ها، قرار شد تمام مقالاتی که به همایش، ارجاع می شود دسته بندی کلی شده و با توجه به نوع مقاله به کارگروه مربوطه ارجاع شود.

عضو هیات علمی گروه زیست‌شناسی دانشگاه آزاد واحد پرند اظهار داشت: اعضای کارگروه و اعضای کمیته علمی کارگروه، داوری ها را انجام و نتایج را تا 15 مهرماه از طریق وب سایت همایش به نشانی www.hamayeshpiau2.ir اعلام می‌کنند.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد پرند تصریح کرد: برای بررسی نتایج نهایی داوری مقالات و به لحاظ هم پوشانی احتمالی بعضی از مقالات قبل از 15 مهر ماه جلسه ای با حضور دبیر علمی و روسای علمی اعضای کارگروه ها تشکیل و داوری مقالات نهایی می‌شود. در ضمن در دومین جلسه کارگروههای همایش مقرر شد به نفرات اول در هر کارگروه جایزه مقاله برتر کارگروه تعلق گیرد و در ضمن یک پیشکسوت علمی در علوم سلولی معرفی شود.

در خصوص کارگاههای آموزشی همایش هم مقرر شد روسای هر کارگروه امکان برگزاری کارگاه آموزشی – پژوهشی مرتبط با کارگروه را با توجه به امکانات دانشگاه بررسی و اعلام کنند تا در نهایت در جلسه بعدی کارگاه های مشخص همایش که امکان برگزاری آن مهیا است اعلام شود.

وی خاطرنشان کرد: قرار است جلسات بعدی ماهی یک بار در یکی از دانشگاه ها یا مراکز علمی حامی همایش، برگزار شود. بر این اساس جلسه سوم کارگروه های تخصصی این همایش در بیمارستان فوق تخصصی صارم برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا