برگزاری تمامی امتحانات به صورت مجازی

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ در خصوص برگزاری امتحانات اطلاعیه  شماره ۲ را به شرح زیر صادر کرد:

با آرزوی سلامتی و موفقیت برای دانشجویان عزیز و اساتید و همکاران گرامی و تشکر از همراهی شما در برگزاری آموزش مجازی در شرایط ویژه نیمسال جاری، پیرو اطلاعیه مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ و بخشنامه مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ در ارتباط با امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸، در راستای مسئولیت این معاونت در حفظ سلامت دانشجویان و همکاران گرامی در کنار حفظ کیفیت آموزش و با توجه به افزایش آمار تعداد مبتلایان به بیماری کوید – ۱۹ در طی روزهای اخیر و نگرانی برخی از خانواده ‏ها و عدم صدور مجوز برگزاری امتحان حضوری از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، موارد زیر به اطلاع می ‏رسد:

امتحانات پایانی در تمام مقاطع تحصیلی، طبق تقویم آموزشی و برنامه زمان‌بندی برای هر درس به شیوه غیرحضوری از طریق سامانه‏ های آموزش مجازی دانشگاه در بازه زمانی ۱۶ لغایت ۳۱ تیرماه برگزار می‏ شود.

الف) برنامه زمان‌‏بندی امتحانات، برای اساتید محترم از گزارش ۴۶۴ سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سیستم گلستان) قابل استخراج است.

برنامه زمان‏‌بندی امتحانات، برای دانشجویان گرامی از گزارش ۴۲۸ سامانه جامع آموزشی دانشگاه قابل استخراج است.

چنانچه به هر دلیلی آزمون غیرحضوری در تاریخ مقرر برگزار نشود، لازم است استاد درس پس از هماهنگی با اداره برنامه‏ ریزی، نظارت و سنجش از طریق مدیر گروه مربوط، حداکثر تا پنجشنبه ۲ مردادماه نسبت به برگزاری آزمون اقدام لازم را به عمل آورد.

مشاهده روز و ساعت امتحانات پایان ترم دانشجو (گزارش ۴۲۸)، صدور مجوز شرکت در آزمون پایانی و نیز ثبت نمره نهایی، منوط به انجام اقدامات زیر است:

الف) تسویه حساب مالی دانشجو در نیمسال جاری، حداکثر تا تاریخ ۵ تیرماه، با عنایت به اطلاعیه معاونت محترم پشتیبانی مندرج در سایت دانشگاه درخصوص شهریه نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸

ب) تکمیل یا اصلاح پروفایل (بارگذاری عکس پرسنلی جدید، درج ایمیل و شماره موبایل دانشجو) در سامانه LMS دانشگاه به نشانی lms.usc.ac.ir

تذکر مهم ۱: مؤکداً یادآور می‏‌شود دانشجویان عزیز، در موعد مقرر درخصوص تسویه حساب مالی و تکمیل پروفایل اقدام نمایند.

حداکثر زمان ثبت نهایی نمرات دانشجویان (قفل نمرات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه) توسط اساتید محترم، ۱۰ روز پس از برگزاری آخرین امتحان غیرحضوری (۳۰ مردادماه ۱۳۹۹) است.

تذکر مهم ۲: درصورت عدم قفل نمرات توسط اساتید محترم در موعد مقرر، اداره کل آموزش رأساً نسبت به قفل نمرات اقدام خواهد نمود و پس از آن امکان ثبت یا تغییر هیچ نمره‏ای در سامانه جامع آموزشی دانشگاه وجود نخواهد داشت.

تذکر مهم ۳: مشاهده نمرات و نیز ثبت‏ نام نیمسال آتی، منوط به انجام ارزشیابی در بازه زمانی ۸ تا ۱۲ تیرماه از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه است.

خلاصه تقویم آموزشی (تمامی مقاطع تحصیلی) نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹- ۱۳۹۸

در صورت وجود هرگونه ابهام و سؤال با شماره ‏های زیر تماس گرفته شود:

– در زمینه مشکلات فنی و نرم ‏افزاری سامانه آموزش مجازی با شماره ۹۱۰۷۰۶۲۱ (پشتیبانی مرکز آموزش الکترونیکی) یا ادمین کانالvcusc @

– در زمینه مسائل آموزشی با شماره ۵ – ۴۴۲۳۸۱۷ داخلی ۳۴۵ یا ۳۴۹

– در زمینه مسائل مالی با شماره ۵ – ۴۴۲۳۸۱۷ داخلی ۲۴۱

توصیه می ‏شود دانشجویان محترم، سؤالات و مسائل خود را قبل از شروع امتحانات، طرح و پیگیری کنند تا در ایام امتحانات با مشکل مواجه نشوند.

بنا بر اعللام روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، در این شرایط خاص، تداوم همکاری و همراهی معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده ‏ها، مدیران محترم گروه‌های آموزشی، اساتید گرامی و دانشجویان مورد انتظار است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا