بازی Titanfall 2 در استیم محبوب‌تر است

حال طبق اطلاعات جدید منتشر شده، بازی Titanfall 2 از زمان عرضه برروی استیم با فروش بسیار خوبی همراه بوده و تاکنون محبوب‌تر از همه‌ی بازی‌های سری Battlefield شده است.

از زمان انتشار Titanfall 2 برروی استیم، هر روزه بازی‌بازان جدیدی به این بازی اضافه می‌‌شوند. این عنوان هم‌اکنون در صدر پرفروش‌ترین عناوین استیم و بیش از ۹ هزار بازی‌بازان همزمان دارد. با این آمار ثبت شده، بازی Titanfall 2 توانسته است حداقل برروی استیم محبوبیت بیشتری را نسبت به عناوین Battlefield V و Star Wars Battlefront 2 کسب نماید.

بازی Titanfall 2 عنوانی در سبک تیراندازی اول شخص است که در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شد. این بازی که همانند نسخه‌ی اول توسط استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) توسعه یافته، علاوه بر بخش چندنفره‌ی جذاب، از یک بخش داستانی بسیار خوب و به‌یادماندنی نیز بهره می‌برد. با انتشار این بازی برروی استیم، بازی‌بازان مختلفی به آن اضافه شده‌اند و در حال حاضر پرفروش‌ترین بازی این فروشگاه محسوب می‌شود.

Titanfall 2 در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. این بازی هم‌اکنون روی استیم با تخفیف ۶۷ درصدی به فروش می‌رود و بازخوردهای کاربران در مورد آن بسیار مثبت بوده است.

منبع:گیمفا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا