روی این خودرو چادر زده و بخوابید

شرکت خودروسازی لندروور به تازگی نمونه جدید خودروهای آفرود خود را معرفی کرده است که می‌تواند عاشقان سفرهای طبیعت‌گردی را مفتون خود کند. این خودروی جدید دارای سقفی متحرک بوده و علاوه بر آن قابلیت نصب چادر روی سقف آن وجود دارد که این چادر در یک محفظه ویژه روی خودرو تعبیه شده است. این خودرو در عین زیبایی و راحتی دارای قدرت زیادی است.

امکانات اقامتی جدید ارائه شده، لندرور را وسیله نقلیه‌ای ایده آل برای سفر به مقاصد دور و نزدیک تبدیل کرده و با کمک این تجهیزات و خودروی راحت، می‌توان سفرهای خارج جاده‌ای فراموش نشدنی داشته و این مجموعه به طور خاص برای کاوشگری و ماجراجویی‌های مدرن مناسب است.

چادر ویژه این خودرو توسط شرکت Autohome طراحی شده و دو فرد بزرگ‌سال به راحتی می‌توانند در آن ساکن شده و یک تشک ویژه، بالش، چراغ داخلی پر نور و مناسب جهت طبیعت، یک سایبان عقب و یک نردبان آلومینیومی مستحکم، دیگر تجهیزات این خودرو به شمار می‌روند.

بر اساس اعلام شرکت لندروور قیمت لوازم فوق‌الذکر، 3 هزار و 82 یورو بوده و برای سفرهای کمپینگ کوتاه شبانه یا سفرهای طولانی زمینی در نظر گرفته‌شده است. این تجهیزات در عرض چند ثانیه و با چند حرکت ساده قابل تنظیم و نصب هستند.

یک قاب با پوسته فایبرگلاس سبک وزن برای جمع شدن و محافظت از این چادر طراحی شده است. این چادر دارای ابعاد 230 سانتیمتر طول، 130 سانتیمتر عرض و 150 سانتیمتر ارتفاع است. نوع خاص طراحی این پوسته به صورتی است که در چند حالت و ارتفاع مختلف قابل تنظیم بوده و می‌توان قاب را کمی باز کرد تا بندهای طرفین بلند شوند. پارچه به کاررفته در این چادر از جنس کربن خاکستری بوده و در صورت عدم استفاده، نردبان را هم می‌توان در این محفظه قرار داد.

جو سینکلر (Joe Sinclair)، مدیر برندینگ و محصولات دارای مجوز لندروور در رابطه با این محصول جدید گفت: «امکانات اقامتی جدید ارائه شده، لندرور را وسیله نقلیه‌ای ایده آل برای سفر به مقاصد دور و نزدیک تبدیل کرده و با کمک این تجهیزات و خودروی راحت، می‌توان سفرهای خارج جاده‌ای فراموش نشدنی داشته و این مجموعه به طور خاص برای کاوشگری و ماجراجویی‌های مدرن مناسب است.»

جوزپه فرکودینی (Giuseppe Fercodini)، مدیرعامل شرکت Autohome که در این پروژه با لندروور همکاری می‌کند نیز اعلام کرد: «تکنسین‌های ما با متخصصین لندرور دست به دست هم داده‌اند تا یک چادر سقفی منحصر به فرد برای این خودرو طراحی شود. این چادر بسیار بیشتر از لوازم جانبی کمپینگ است: قدرت، راحتی، تطبیق پذیری و قابلیت اطمینان موجود در این چادر، آن را برای کمپینگ های طولانی و تعطیلات و سفرهای آفرود و اقامت در طبیعت و مسیرهای خارج از جاده ایده آل می‌کند.»

خودروی ویژه و طراحی شده که با این بسته اقامتی و طبیعت‌گردی مورد استفاده قرار می‌گیرد، لندروور مدل دیفندر Defender است. روی سقف این خودرو، ریل‌هایی تعبیه شده که می‌توان به‌دلخواه یکی از بسته‌های ویژه سفری را روی آن نصب کرد. گفتنی است این چادر و امکانات آن یکی از مجموع چهار بسته‌ای است که امکان انتخاب و نصب آن روی خودرو وجود دارد.

مترجم: احسان محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا