تویوتا از جدیدترین خودرو خود رونمایی کرد

در حالی که تویوتا به تازگی از تویوتا ونزا ۲۰۲۱ رونمایی کرده بود تا علاقه‌مندان به خودروهای کراس‌اور با این خودرو آشنا شوند، روز گذشته از نسخه TRD این خودرو که شامل کیت بدنه و ظاهری بسیار زیباتر بوده، رونمایی کرده است.

هرآنچه از نسخه TRD می‌دانیم

این خودرو کراس‌اور که در بازار ژاپن با نام تویوتا هریِر شناخته می‌شود، پلتفرم مشترکی با مدل Rav۴ از محصولات تویوتا دارد. شاخه‌ی TRD خودروهای تویوتا که به توسعه‌ی فناوری‌های اسپرت این شرکت شهرت دارد، به‌تازگی کیت بدنه و رینگ‌های جدید‌ی برای خودرو ونزا تولید کرده است.

کیت بدنه اسپویلر زاویه‌دار جلو، رکاب‌های کناری خودرو، دفیوزر عقب و اسپویلر کوچک زیر شیشه‌ی پشت را شامل می‌شود. پنل‌های مشکی اطراف جلوپنجره بزرگ‌بودنش را بیشتر القا و رینگ‌های ۲۰ اینچی به‌همراه خطوط قرمز و مشکی اطراف بدنه و برچسب GR، نماد خودروهای اسپرت تویوتا، ظاهر خودرو را کامل می‌کند و کمک‌فنر‌های جانبی TRD برای کاهش تکان‌های جانبی و بهبود کیفیت سواری ونزا ارائه می‌شود.

جرئیات عرضه و قیمت

گفتنی است این قطعات صرفا برای بازار ژاپن عرضه می‌شوند؛ بااین‌حال، ازطریق وب‌سایت‌های مختلفی به نقاط مختلف دنیا نیز ارسال می‌شود. قیمت بسته‌ی شامل اسپویلر جلو و رکاب‌های کنار و دفیوزر عقب ۳،۵۰۰ تا ۴،۰۰۰ دلار است؛ البته این قطعات به‌طور جداگانه نیز ارائه می‌شوند. سایر قطعات بدنه حدود ۳۰۰ دلار ارزش دارند. ناگفته نماند کمک‌فنر‌های جانبی هرکدام ۹۰۰ دلار و سِت رینگ‌های ۲۰ اینچی حدود ۲،۰۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا