دانشجویان دکتری کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌کنند

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران اعلام کرد که به استناد مفاد بند ۳۰ مصوبات بیست و دومین جلسه هیات امنا دانشگاه و تصمیمات اتخاذ شده در شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی و هیئت رئیسه دانشگاه با پرداخت کمک هزینه تحصیلی ترم ۱۰ به دانشجویان دوره دکتری تخصصی (Ph.D) ورودی سال تحصیلی ۹۴-۹۳ که عدم دفاع آنان در مهلت مقرر خارج از اختیار آنها بوده است، موافقت شد.

براساس مفاد ماده ۲۵ آیین نامه آموزشی دوره دکتری تخصصی (Ph.D)  حداکثر مدت مجاز تحصیل در دوره مذکور چهارسال ونیم است و دانشجویان دوره روزانه به مدت نه ترم در قبال حضور تمام وقت در دانشکده و گروه آموزشی، کمک هزینه تحصیلی دریافت می کنند.

 همچنین پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان دوره مذکورکه براساس آئین نامه از فرصت اضافی برای ادامه تحصیل استفاده می کنند ، مطابق نظر شورای آموزشی دانشگاه است.

بر همین اساس، شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران درخواست پرداخت کمک هزینه ترم ۱۰ جهت دانشجویان دوره دکتری تخصصی (Ph.D) را با توجه به بالا رفتن نرخ ارز،گرانی مواد مصرفی، عدم تجهیزات لازم و … مطرح کرد. موضوع درخواستی در شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مطرح و صرفاً با پرداخت کمک هزینه تحصیلی ترم ۱۰ به دانشجویان دکتری ورودی ۹۴-۹۳ به شرط بررسی وضعیت دانشجو توسط معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده و اعلام خارج از اختیار بودن دانشجو جهت دفاع از رساله در مهلت مقرر موافقت شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا