ویدیویی از بازی New World منتشر شد

یکی از بخش‌های جذاب بازی New World، وجود حالت War Mode است. این یک حالت PvP است که در آن بازی‌بازان در نبردهایی با مقیاس بزرگ و برای کنترل قلمرو، در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. این یک حالت نسبتاً پیچیده و چند مرحله‌ای است که با تکمیل ماموریت‌های Faction، به منظور تضعیف قلمروی کافی برای اعلام جنگ آغاز می‌شود و در یک نبرد تمام عیار ۵۰ در برابر ۵۰ بازی‌باز (۵۰v50) برای کنترل قلعه‌ی این منطقه به اوج می‌رسد.

حمله به قلعه‌ها اساساً نبردهای کنترل نقطه‌ای محسوب می‌شوند. مهاجمان باید سه “Rally Points” را فتح کنند، درحالی‌که مدافعان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از نزدیک شدن مهاجمان به قلعه انجام می‌دهند. به محض اینکه هر سه “Rally Points” بدست آمد، مهاجمان برای کار روی دروازه‌های قلعه کار می‌کنند و در صورت شکسته شدن، حمله نهایی به خود قلعه را ترتیب خواهند داد تا کنترل آن بخش را در دست بگیرند.

علاوه بر این ،سلاح‌های محاصره نیز برای هر دو طرف درگیری وجود دارند که سطح بالایی از قدرت شلیک را برای جنگ به ارمغان می آورد. سلاح‌های محاصره‌ی مهاجم از جمله توپ‌ها ، خمپاره‌ها و repeaterها، که در حقیقت یک مینی‌گان قرون وسطایی محسوب می‌شود، با استفاده از Battle Tokens قابل خریداری‌اند. سلاح‌های دفاعی شامل ballista، توپ‌های انفجاری و Dropper Fire هستند. همچنین وجود تله برای هر دو طرف در دسترس است.

بازی New World که عنوان در سبک MMORPG است، در تاریخ ۴ شهریورماه ۱۳۹۹ (۲۳ آگست ۲۰۲۰) برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند، به بتای محدود این بازی که از تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۲۰ (۲ مردادماه ۱۳۹۹) آغاز می‌شود، دسترسی خواهند داشت. شما می‌توانید تریلر جدید گیم‌پلی این بازی را که مدتی پیش در رویداد PC Gaming Show نمایش داده شد مشاهده کنید.

منبع:گیمفا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا