مسابقه کتابخوانی مجازی سه دقیقه با سعدی برگزار می شود

در این مسابقه دانشجویان سراسر کشور می توانند هر روز با مطالعه یک حکایت از گلستان سعدی در مسابقه "سه دقیقه با سعدی "  شرکت کرده و با پاسخ به سوال مطرح شده به صورت روزانه و ماهانه جوایز خود را دریافت کنند.

دانشجویان علاقمند برای شرکت در مسابقه بایستی از اول تیرماه به صفحه اینستاگرامی http://instagram.com/isba.ir و کانال پیام رسانی http://t.me/isbair  مراجعه کنند. در  این مسابقه هر روز یک  حکایت از سعدی به همراه یک سوال از آن بارگزاری خواهد شد و شرکت کنندگان از ساعت 10 صبح به مدت 24 ساعت فرصت دارند پاسخ خود را ارسال نمایند. ارسال پاسخ در صفحه اینستاگرامی از طریق دایرکت و در فضای تلگرام از طریق ادمین کانال مذکور به آدرس   @isba1380انجام می شود.

این مسابقه به مدت یکماه با سی سوال از سی حکایت از گلستان سعدی اجرا می شود و در پایان تیرماه نیز به فردی که بیشترین پاسخ صحیح را داشته جایزه طلایی اهدا می شود.

جوایز روزانه این مسابقه50 هزار تومان بن خریدکتاب و جایزه طلایی ماهانه 200 هزار تومان نقدی خواهد بود و اعلام برندگان نیز از طریق صفحه اینستاگرامی و کانال تلگرامی مذکور انجام می شود.

گفتنی است این مسابقه بخش ویژه جشنواره دانشجویی کتاب سه دقیقه ای "سه تاک" است که با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی و انس دانشجویان با کتاب برگزار می شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه جشنواره دانشجویی سه تاک به شماره 66971184 تماس حاصل نمایند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا