حمایت مالی برای تجاری‌سازی آلیاژ فولاد حاوی نانوساختار

شرکت سرمایه‌گذاری هورایزون (Horizon Technology Finance Corporation) یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذار بوده که حمایت مالی و وام به شرکت‌های مختلف پرداخت می‌کند. هواریزون اخیراً اعلام کرده که وام 10 میلیون دلاری به شرکت نانواستیل (Nanosteel) اعطا می‌کند. نانواستیل در بخش تولید مواد فولادی حاوی نانوساختار فعالیت می‌کند.
جرالد میکود، از مدیران هورایزون، می‌گوید: «ما خوشحالیم که برای توسعه و تجاری‌سازی دستاوردهای نانواستیل، این وام را به این شرکت اعطا می‌کنیم. نانواستیل فناوری آلیاژ فولادی دارد که فرمولاسیون آن به صورت پتنتی به ثبت رسیده است. این فولاد سبک بوده و از آن می‌توان برای ساخت قطعات صنعتی استفاده کرد. این وام فرصت سرمایه‌گذاری خوبی برای ما ایجاد می‌کند.»
دیوید پرایتور، از مدیران نانواستیل، می‌گوید: «ما دست هورایزون را برای همکاری به گرمی می‌فشاریم. این شرکت تجربه زیادی در حمایت از شرکت‌های فعال و در حال رشد نظیر ما دارد. 10 میلیون وام خطرپذیر این شرکت به ما کمک می‌کند تا مسیر تجاری‌سازی محصولات خود را هموار کنیم.»
هورایزون در حوزه سرمایه‌گذاری تخصص داشته و وام‌های تضمین شده‌ای را به شرکت‌هایی که در حوزه‌های مختلف نظیر سلامت، فناوری اطلاعات و علوم زیستی فعالیت دارند، اعطا می‌کند. این شرکت از طریق سود وام و سرمایه گذاری انجام شده، منافع خود را تأمین می‌کند.
نانواستیل در حوزه طراحی، تولید و تجاری‌سازی نوعی فولاد پتنت شده با خواص مکانیکی ویژه فعالیت دارد. این فولاد حاوی نانوساختار، نوعی آلیاژ است که در صنعت خودروسازی و چاپ سه بعدی استفاده می‌شود. این شرکت در سال 2002 از آزمایشگاه ملی آیداهو انشعاب یافته است. نانواستیل ترکیبات آهن‌دار مختلفی را به صورت پوشش، پودر یا ورقه تولید کرده و برای این کار بیش از 400 پتنت در سراسر جهان ثبت کرده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا