باگ‌هایی که عملکرد پرینتر متصل به دستگاه را مختل می‌کند

این بروزرسانی جدید در تاریخ ششم ژوئن (17 خرداد) و تحت عناوین KB4557957 و KB4560960 عرضه شده و کاربران پس از دریافت و نصب آن، با مشکلاتی مواجه شده‌اند. طبق گزارش‌های منتشر شده، نصب این بروزرسانی، امکان استفاده از پرینتر دستگاه را غیرممکن می‌کند.

این مشکل تنها محدود به پرینتر متعلق به شرکتی خاص نیست و کاربران محصولات شرکت‌های مطرح همچون اچ‌پی، کانن، پاناسونیک، Brother و Ricoh با این مشکل مواجه شده‌اند. همچنین برخی از کاربران گزارش دادند که فایل‌های PDF را نیز نمی‌توانند پرینت بگیرند.

مایکروسافت اما در واکنش به گلایه‌های کاربران، رسما وجود این باگ‌ها را تایید و عنوان کرد که بروزرسانی‌های مذکور عملکرد برخی از پرینترها را مختل کرده و امکان پرینت را غیرممکن می‌کنند. این شرکت گفت که ممکن است بعد از صدور فرمان پرینت، با خطا مواجه شوند یا صفحه مدنظر آن‌ها بسته شود. همچنین احتمال خروج ناگهانی از اپلیکیشن پرینت نیز برای این دستگاه‌ها وجود دارد.

با این حال، مایکروسافت اقدامات خود را برای بررسی این ایرادات رفع کرده و اعلام کرده که بزودی جزییات بیشتری را در این خصوص منتشر خواهد کرد. در حال حاضر، کاربرانی که با این مشکل مواجه شده‌اند، می‌بایست یا درایور پرینتر خود را جابجا کرده یا بروزرسانی اخیر ویندوز 10 را حذف کنند.

فراموش نکنید که در صورت انتخاب گزینه دوم و با حذف این بروزرسانی، بسیاری از آپدیت‌های امنیتی از این سیستم عامل حذف خواهند شد.

منبع:آی تی رسان

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا