اسکیت برقی که با حرکات بدن کنترل می شود

شرکت کوکوآ موتورز بعد از پنج سال کار و تلاش اسکیت برقی کوچک واک کار را برای پیش خرید در ژاپن عرضه کرده است.

ابعاد کوچک این اسکیت برقی حمل و نقل آن در یک کوله را برای افراد ممکن می کند تا بتوانند بلافاصله از آن در هر نقطه ای که خواستند، استفاده کنند. نمونه اولیه و بزرگ تر واک کار اولین بار در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود.

مدل ورزشی این اسکیت قادر به حرکت با سرعت ۱۶ کیلومتر در ساعت بوده و با هر بار شارژ می توان با آن ۵ کیلومتر را پیمود. مدل عادی این اسکیت هم می تواند با حداکثر سرعت ۱۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند و با یک بار شارژ مسیری حداکثر ۷ کیلومتری را طی می کند.

جنس این اسکیت از فیبر کربنی و آلومینیوم مستحکم مورد استفاده در صنایع هواپیمایی است. ابعاد اسکیت یادشده به ۲۱۵ در ۳۴۶ میلیمتر می رسد و در زمان حرکت ۷۴ میلیمتر از سطح زمین فاصله می گیرد. وزن این محصول در مجموع ۲.۹ کیلوگرم است. دو موتور برقی قدرتمند و در مجموع چهار چرخ برای حرکت این اسکیت در نظر گرفته شده است.

همچنین چهار حسگر جهت یابی این اسکیت را با متمایل شدن وزن بدن افراد به راست و چپ ممکن می کنند. در صورت سقوط ناگهانی کاربر به هر علت حسگرها متوجه موضوع شده و اسکیت به طور خودکار می ایستد. قیمت این محصول ۱۸۴۰ دلار است و فعلا تنها در ژاپن عرضه می شود.

منبع:فارس

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا