معرفی پژوهشگران برگزیده در شانزدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی

به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به منظور انتخاب پژوهشگران برتر دانشکده پزشکی شهید بهشتی، داوطلبان باید معیارهایی برای ورود به جشنواره در بخش پژوهشگر برگزیده داشته باشند.

در رتبه استادی، پژوهشگران باید دارای H. Index حداقل هفت و حداقل هفت مقاله در سه سال اخیر باشند و نویسنده مسوول یا نویسنده اول یکی از آنها باشند.

دارا بودن H. Index حداقل پنج و حداقل پنج مقاله در سه سال اخیر که در یکی از آنها نویسنده مسوول یا نویسنده اول باشند، نیز از معیارهای انتخاب پژوهشگر برتر در رتبه دانشیاری عنوان شده است.

پژوهشگران برتر در رتبه استادیاری نیز باید دارای H. Index حداقل سه و حداقل سه مقاله در سه سال اخیر باشند که در یکی از آنها نویسنده مسوول یا نویسنده اول باشند.

داشتن H. Index حداقل یک و داشتن حداقل یک مقاله در سه سال اخیر که نویسنده مسوول یا نویسنده اول آن باشند، نیز از معیارهای انتخاب پژوهشگران برتر در رتبه مربی و غیرهیات علمی است. 

پژوهشگران می توانند مستندات مربوطه طبق آیین نامه پژوهشگران برگزیده سال 1394 را که در سایت معاونت پژوهشی موجود است، حداکثر تا 15مهرماه سال جاری به این معاونت ارسال کنند.

در این گزارش آمده است: مدارک داوطلبان در یک دوره زمانی سه ساله (اول مهر سال 1391 تا اول مهر 1394) بررسی می شود و منتخبان سه دوره اخیر جشنواره پژوهشی (از دوره سیزدهم به بعد) حتی با تغییر رتبه نمی توانند در این دوره از جشنواره شرکت کنند.

شانزدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور تجلیل از مقام پژوهشگران و گسترش روحیه پژوهش و نوآوری در محققان همزمان با هفته پژوهش در آذرماه سال جاری برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا