آزمون پایان ترم دانشگاه علوم پزشکی ایران غیرحضوری شد

«امیرعلی سهراب‌پور»  معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خبری که امروز چهارشنبه دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر کرده است در چهارمین جلسه مجازی شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه افزود: بازگشایی دانشگاه‌ها از ۱۷ خرداد انجام خواهد شد و دانشکده‌ها باید نظرات و پیشنهادات خود را برای نحوه برگزاری امتحانات اعلام کنند تا ابلاغیه یکسان برای همه دانشکده‌ها صادر شود.

وی گفت: آزمون‌های دوره تئوری به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام می‌شود در غیر اینصورت دانشکده‌ها می‌توانند با صلاحدید خود آزمون‌های مذکور را به صورت حضوری برگزار کنند.

«آرش عکاظی»  معاون آموزشی دوره پزشکی عمومی دانشکده پزشکی نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه زیر ساخت لازم برای احراز هویت دانشجویان آماده نیست، برای برگزاری آزمون آنلاین احراز هویت دانشجویان بزرگترین چالش و دغدغه گروه‌ها و دانشکده‌ها است.

وی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا، ۹ امتحان از دانشجویان به صورت آنلاین گرفته شد و در صورت عدم احراز هویت امکان استفاده از نمرات آنها در رتبه‌بندی وجود نخواهد داشت.  

«غلامرضا اولیایی» معاون آموزشی دانشکده توانبخشی کوریکولوم پیشنهادی دانشکده پیشنهاد راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی (بدون تز) برای متقاضیان خارجی دانشگاه را مطرح کرد و گفت: با توجه به وجود متقاضیانی از کشورهای دیگر به ویژه عراق و پاکستان، تصویب این دوره می‌تواند بخشی از متقاضیان تحصیل در دانشگاه را پوشش دهد. این دوره به مدت ۱۲ ماه به صورت مستمر و یا گذراندن ۲۰ واحد که نیمی از آن تئوری و نیم دیگر آن کار آموزی بالینی است اجرا خواهد شد.

 اکثر اعضای شورا با کلیات این مصوبه موافقت و مقرر شد برای تصمیم‌گیری نهایی این موضوع  بررسی و کمیته‌ای با حضور مدیران مربوطه تشکیل شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا