پلی استیشن PS۵ رونمایی نخواهد شد

شرکت سونی که قرار بود در روزهای آتی یعنی تاریخ چهارم ژوئن ۲۰۲۰ در مراسمی آنلاین و اینترنتی از جدیدترین نسل از کنسول‌های بازی پلی استیشن (PlayStation) موسوم به PS۵ رونمایی کند، حالا به تازگی با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرده است که تحت تاثیر اعتراضات مردمی در ایالات متحده آمریکا این مراسم را به زمان دیگری موکول خواهد کرد.

توییت صفحه رسمی پلی استیشن به شرح زیر است:

«با اینکه از شور و اشتیاق و هیجان خیل عظیمی از کاربران و علاقه مندان به بازی های پلی استیشن مطلع هستیم، اما متاسفانه هم اکنون زمان مناسبی برای جشن گرفتن معرفی نسل جدید کنسول های بازی و مراسم رونمایی از آن به شمار نمی رود و ما قصد داریم به احترام شنیده شدن اعتراضات مردمی در آمریکا عقب نشینی کرده و معرفی جدیدترین محصول خود را به زمان دیگری به تعویق بیندازیم».

در روزهای اخیر بعد از آنکه یک فرد غیرمسلح سیاه پوست توسط یکی از نیروهای پلیس در شهر مینه سوتای آمریکا کشته شد، میلیون ها نفر از شهروندان آمریکایی در اعتراض به رفتار خشونت آمیز و نژادپرستانه پلیس و توییت تهدید آمیز ترامپ به خیابان ها ریخته و شورش کردند.

هنوز جزئیات دقیقی از تاریخ دقیق برگزاری مراسم آنلاین رونمایی از پلی استیشن ۵ منتشر نشده و در دسترس نیست.

این شرکت همچون بسیاری دیگر از غول‌های تکنولوژی به علت شیوع گسترده و پاندمی ویروس کرونا تصمیم گرفته بود که مراسم رونمایی از جدیدترین محصول خود را به صورت آنلاین برگزار کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا