ثبت‌نام مسابقه طراحی سکونتگاه‌های ماژولار نانوپلیمری تمدید شد

بنابر اعلام دبیرخانه چالش‌های نوآوری وفناوری ایران به‌منظور فراهم کردن فرصت بیشتری برای تکمیل و ارسال طرح‌ها از سوی فناوران و پژوهشگران، مهلت ثبت‌نام در فراخوان مسابقه « طراحی سکونتگاه‌های ماژولار نانوپلیمری برای اسکان موقت شهروندان » تا تاریخ ۱۷ خردادماه سال جاری تمدید شد.

از این رو پژوهشگران، فناوران و شرکت ‏های دانش‏بنیان علاقمند به شرکت در مسابقه تا این تاریخ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مسابقه (Ichallenge.ir) فرم پیش‌نویس طرح را دریافت و نسبت به ثبت طرح پیشنهادی خود اقدام نمایند.

مسابقه طراحی سکونتگاه‌های ماژولار نانوپلیمری برای اسکان موقت شهروندان که از سوی شرکت صنایع نانوتک آینده (صنتا) با همکاری آی‌چلنج و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ستاد توسعه فناوری نانو، شهرداری منطقه ۱۹ تهران و انجمن صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان از اردیبهشت ۹۹ آغاز شده است طی دو مرحله برگزار می شود، با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در تاریخ ۱۷ خردادماه طرح‌های دریافتی در کمیته فنی ارزیابی شده و حداکثر ۲۰ طرح به مرحله دوم راه می‌یابند.

در این مرحله، به طرح برتر، مطابق با ملاحظات فنی بیان شده، جایزه ۳۰ میلیون ریالی اعطا می‌شود، هچنین به 10طرح برگزیده دیگر هر یک جایزه‌ای ۵ میلیون ریالی تعلق می‌گیرد، شرکت‌کنندگان در مرحله دوم از زمان دریافت طرح آزمون سه هفته فرصت دارند تا مستندات درخواستی را برای دبیرخانه مسابقه ارسال کنند، در پایان سه شرکت‌کننده به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب می‌شوند.

در این مسابقه به نفر اول ۱۲۰ میلیون ریال، به نفر دوم ۸۰ میلیون ریال و به نفر سوم ۵۰ میلیون ریال اعطا می‌شود، ضمن این که برگزیدگان می‌توانند برای تجاری‌سازی طرح خود با حامیان مسابقه وارد مذاکره شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا