تصاویر گوشی تاشو سونی اریکسون W707 فاش شد

در سال‌های دور گوشی‌ های سونی اریکسون محبوبیت زیادی داشتند و دستگاه‌های تاشویی که این شرکت عرضه می‌کرد توسط افراد زیادی خریداری می‌شدند. اما گوشی‌ها امروزه تفاوت‌هایی عمده با گذشته پیدا کرده‌اند و بزرگ‌ کردن صفحه‌ نمایش را در اولویت قرار داده‌اند. به‌تازگی تصاویری از یکی از گوشی‌های عرضه‌نشده‌ سری سونی اریکسون منتشر شده است که شما را به گذشته می‌برد. این تصاویر که ظاهرا به نمونه‌ی پیش‌تولید یکی از گوشی‌های تاشوی سری واک‌من (Walkman) سونی اریکسون تعلق دارد، در eBay ظاهر شده‌اند. گوشی موردبحث نمونه‌ی پیش‌تولید است، اما به‌خوبی کار می‌کند.

گوشی تاشوی سونی اریکسون که با نام W707 Alicia از آن یاد می‌شود در بخش بیرون خود به یک صفحه‌نمایش کوچک رنگی مجهز شده است که می‌تواند آهنگِ درحال پخش را نشان دهد. با در نظر گرفتن شماره‌ مدل گوشی موردبحث احتمال می‌دهیم که بین این دستگاه و گوشی تاشو T707 ارتباطات تنگاتنگی وجود داشته باشد.

منحصربه‌فردترین بخش گوشی را می‌توانیم دکمه‌های دایره‌ ای‌ شکل آن برای کنترل پخش موسیقی بدانیم. اگر نگاهی دقیق به تصاویر منتشرشده از گوشی بیندازید، متوجه می‌شوید که دکمه‌های موردبحث، فیزیکی نیستند و در قالب صفحه‌نمایشی دیگر ارائه می‌شوند. یعنی درواقع سونی اریکسون W707 میزبان مجموعا سه صفحه‌نمایش است. این صفحه‌ نمایش سوم میزبان دکمه‌های مجازی قابل‌ شخصی‌ سازی است. همچنین می‌توان روی آن موارد دیگری نظیر ساعت آنالوگ به‌ نمایش درآورد.

در مقایسه‌ای کوتاه متوجه می‌شویم که مدل T707 نیز همچون W707 در بخش بیرونی میزبان صفحه ‌نمایش دایره‌ای‌شکل مجزا بود. البته صفحه‌ نمایش به‌کاررفته در T707 توانایی نمایش رنگ‌ها را نداشت و در دسته‌ی نمایشگرهای مونوکروم جای می‌گرفت، به‌علاوه این صفحه‌نمایش به لمس حساس نبود. بنابراین ازطریق صفحه‌نمایش خارجی T707 صرفا می‌شد برخی اطلاعات پایه‌ای به‌نمایش گذاشت.

منبع: زومیت

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا