فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس بین المللی دستگاه ها و نرم افزارهای مشاهده گر

سینا پرس : کنفرانس بین المللی دستگاه ها و نرم افزارهای مشاهده گر  با عنوان کامل International Conference on Machine Vision and Applications (ICMVA 2015) در روزهای  بیست و دوم و بیست و سوم ژوئن سال 2015 برابر با اول و دوم تیر ماه سال 1394 به مدت دو روز در شهر هنگ کنگ ، چین برگزار خواهد شد .

پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، متخصصان و کارشناسان این حوزه می توانند با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده  و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند . این کنفرانس این فرصت را برای شرکت کنندگان مهیا می سازد تا در کنار تبادل ایده های جدید و تجارب مهم ، به ایجاد روابط تجاری یا تحقیقی بپردازند و یا بتوانند شرکای جهانی مناسبی برای همکاری در آینده پیدا کنند .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در این رویداد علمی در نظر گرفته شده است از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با موضوع اصلی کنفرانس قابل پذیرش است .

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به آدرس الکترونیکی  icmva@iact.net ارسال کنند و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله ، نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند . آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله تاریخ دهم فوریه سال 2015 برابر با بیست و دوم بهمن ماه سال 1393 اعلام شده است و ارسال مقاله کامل باید پیش از تاریخ پانزدهم مارس 2015 برابر با بیست و چهارم اسفند ماه سال 1393 صورت گیرد .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی  http://www.icmva.org/  قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا