به زودی بسته الحاقی UEFA Euro 2020 منتشر خواهد شد

هرچند باید در نظر داشت که برگزاری خود این رویداد فوتبالی نیز با مشکلاتی مواجه است. حال پس از تاخیری کوتاه در خبری رسمی اعلام شد که به زودی بسته الحاقی UEFA Euro 2020 برای بازی eFootball PES 2020 منتشر خواهد شد و به صورت کاملا رایگان در دسترس بازی‌بازان قرار می‌گیرد.

حساب کاربری رسمی eFootball PES 2020 در توییتر اعلام نمود: ما بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم بسته الحاقی UEFA Euro 2020 که پیش از این با تاخیر مواجه شده بود، در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ (۴ ژوئن ۲۰۲۰) عرضه می‌شود که شامل ۵۵ تیم ملی، ۲ استادیوم جدید و بسیاری از موارد دیگر خواهد بود.

طبق اعلام شرکت کونامی، این بسته الحاقی همزمان روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد.

تمام ۵۵ تیم ملی یوفا، فهرست کامل بازیکنان کشور و کیت‌های اصلی آن‌ها موجود خواهد بود. بخش مسابقات رسمی یوفا ۲۰۲۰ طبق برنامه‌ریزی به بازی افزوده خواهد شد. علاوه بر این موارد دو استادیوم ومبلی (Wembley) و سن‌پترزبورگ (Saint Petersburg) طراحی شده و بسیار واقع‌بینانه به نظر می‌رسند.

توپ رسمی بازی‌های مرحله‌ گروهی یوفا ۲۰۲۰ از ابتدای عرضه‌ این بسته الحاقی در دسترس خواهد بود. همچنین برخی بخش‌ها و رویداد‌های دیگری برای این بسته الحاقی در نظر گرفته شده‌اند که احتمال تغییر آن‌ها نیز وجود دارد و در آینده اطلاعات بیشری از آن‌ها منتشر خواهد شد.

عنوان ورزشی و محبوب eFootball PES 2020 از زمان عرضه، به‌روزرسانی‌های بزرگی را دریافت کرده است؛ از جمله‌ این به‌روزرسانی‌ها می‌توان به مجموعه‌ Iconic Moments اشاره داشت که به شما اجازه می‌دهد تا در لحظات بزرگ و خاطره‌انگیز تاریخ فوتبال نقش‌آفرینی کنید.

این بازی هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد.

منبع:گیمفا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا