برج نوآوری مروارید خلیج فارس افتتاح شد

برج "نوآوری مروارید خلیج فارس" در استان بوشهر با حمایت معاونت علمی و فناوری و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان  تاسیس شد و با تاسیس آن شرکت‌های دانش بنیان و فناور این استان در این برج مستقر خواهند شد. این برج با زیر بنای بالغ بر 3000 مترمربع در محل پردیس ساحلی دانشگاه خلیج فارس قرار دارد.

در سفر سورنا ستاری به استان بوشهر علاوه بر افتتاح این برج، ساختمان جدید پارک علم و فناوری استان بوشهر با حضور سورنا ستاری معاون علمی افتتاح خواهد شد و در طی آن ستاری از نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان و فناور مستقر در این پارک بازدید می‌کند.

بازدید از نمایشگاه استارتاپ‌های مرکز رشد دشتستان، بازدید از نمایشگاه شرکت‌های فناور و استارتاپ‌های مرکز رشد کنگان و مرکز رشد دشتی نیز بخش دیگر از برنامه‌های این سفر را شامل می‌شود.

معاون علمی در این سفر همچنین به همراه استاندار و مدیران استان در نشست اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید حضور خواهد یافت تا مسائل مربوط به زیست بوم اقتصاد دانش بنیان این استان را مورد بررسی قرار دهد.

بهره برداری از چند طرح و محصول فناورانه در حوزه‌هایی چون اینترنت اشیا وآغاز عملیات اجرایی گلخانه ساحلی (دیندارلو) و بازدید  از شرکت های فعال در حوزه تولید محصولات مورد استفاده برای مقابله با شیوع ویروس کرونااز دیگر برنامه‌های این سفر است.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا