از ۱۵ خرداد ماه کار ساخت مسکن ملی پردیس آغاز می‌شود

«مهدی هدایت» امروز (دوشنبه) در نشست خبری که امروز از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت ساخت مسکن ملی پردیس، گفت: از نیمه خرداد ماه کار ساخت مسکن ملی پردیس آغاز می شود.

وی توضیح داد: تعهد داریم که برای مسکن ملی پردیس حدود ۱۱ هزار واحد را تا پایان امسال تحویل دهیم، تا امروز برای حدود ۸ هزار و ۵۰۰ واحد در غالب زمین واگذاری شده به تعاونی‌ها تعیین تکلیف شده است و روش دوم ساخت ۳ هزار واحد به عنوان تعهد خود شرکت عمران است که از طریق ثبت نام افراد است و روی هم رفته ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن ملی در پردیس ساخته می شود.

هدایت با اشاره به اینکه اکنون ثبت نام مسکن ملی در پردیس تمام شده است، گفت: از امروز حساب‌ها افتتاح و پیامک واریز ۴۰ میلیون تومانی آورده اولیه متقاضیان مسکن ملی به افراد تعیین شده ارسال می‌شود، توقع داریم هر چه زودتر آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی واریز شود تا در کوتاه‌ترین زمان این پول در خدمت پیمانکاران به عنوان پیش پرداخت برای ساخت خانه قرار گیرد.

هدایت در خصوص قیمت نهایی واحدهای مسکن ملی پردیس، گفت: تا پایان خرداد ماه رقم نهایی به خریداران اعلام می‌شود.

وی همچنین از انعقاد تفاهمنامه با قرارگاه خاتم الانبیا برای ساخت مترو شهر پردیس خبر داد و گفت: مترو پردیس به طول ۲۴ کیلومتر که ۴ کیلومتر آن در محیط روباز است به زودی در خرداد ماه کلنگ زنی می‌شود و ارزش آن ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد است.

هدایت درباره تحویل واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس نیز به خبرنگاران، گفت: وام هزار میلیاردی که برای تسریع در تکمیل مساکن مهر قرار است به پروژه‌ها تزریق شود در مرحله نهایی تخصیص قرار دارد، بر این اساس ۱۵ هزار واحد اواخر تیر ماه افتتاح که مجموع واحدهای افتتاح شده به ۶۰ هزار واحد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، گفت: همچنین ۱۰ هزار واحد دیگر در شهریور ماه امسال افتتاح می‌شود و پرونده مسکن مهر شهر جدید پردیس تا آخر سال تکمیل و واحدها تحویل متقاضیان می‌شود.

وی در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر پردیس نیز، گفت: برای مهار بورس‌بازی در خرید و فروش مسکن مهر از ابتدای خردادماه هر فردی که نسبت به خرید مسکن مهر پردیس اقدام کند مبلغ ۲۰ میلیون تومان از یارانه‌های پرداختی دولت را باید بپردازد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اعلام اینکه این افزایش قیمت شامل حال ثبت نام کنندگان قدیمی نمی‌شود، تاکید کرد: همچنین اقشار کم درآمد شامل حال این افزایش قیمت ۲۰ میلیون تومانی و پرداخت یارانه دولت نمی‌شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا