بازی فیفا ۲۱ امسال عرضه می‌شود

کرونا ویروس در چند ماه اخیر، تاثیر زیادی بر صنعت بازی و توسعه بازی‌ها گذاشته است و تصور می‌شد که تاریخ انتشار بازی فیفا ۲۱ هم تحت تاثیر آن قرار بگیرد اما خوشبختانه چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

شرکت EA هنوز جزئیات زیادی از این بازی فاش نکرده است و اعلام کرده که قرار است بدون هیچ تاخیری، برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر شود و نسخه پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس آن نیز در دسترس خواهد بود.

در جریان مراسم آنلاین EA Play Live که به زودی برگزار خواهد شد، شاهد رونمایی کامل از FIFA 21 خواهیم بود و ویدیوها و اطلاعات کامل مرتبط با آن منتشر می‌شود.

علاوه بر این‌ها، شرکت مذکور اخبار خوبی در رابطه با مجموعه بتلفید (Battlefield) نیز منتشر کرده است. همان طور که تا پیش از این هم وعده داده شده بود، بازی بتلفیلد ۶ بدون هیچ مشکلی، در مرحله توسعه قرار دارد و اعضای هیئت مدیره شرکت، از آن به شدت راضی هستند.

بازی فیفا ۲۰ در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین عناوین بازار است و بیش از ۱۰ میلیون مخاطب دارد، با این حال، مشکلاتی هم در آن دیده می‌شود که طرفداران امیدوارند در نسخه جدید حل شود. شرکت EA در این نسخه، بخش فوتبال خیابانی (Volta) را نیز به بازی اضافه کرده بود که با بازخورد خوبی مواجه شد و مخاطبان زیادی پیدا کرد اما آن هم نیاز به توسعه بیشتری دارد و البته هنوز مشخص نیست که آیا در شماره بعدی نیز وجود خواهد داشت یا خیر.

بازی فیفا ۲۱ هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما مطابق رسم این مجموعه، به احتمال زیاد در ماه سپتامبر (بین شهریور الی مهر ماه) منتشر می‌شود. بازی بتلفیلد ۶ نیز در سال آتی میلادی عرضه خواهد شد.

منبع:گجت نیوز

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا