اینوتکس 2020 مردادماه برگزار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس که تخصصی‌ترین نمایشگاه در حوزه‌ی نوآوری در کشور به‌شمار می‌رود، طی هشت دوره‌ی برگزاری خود میزبان استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور زیادی از کشورهای مختلف بوده است. حال برگزاری نهمین دوره از این نمایشگاه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

دبیرخانه اینوتکس ۲۰۲۰ اعلام کرد، این نمایشگاه ۲۲ الی ۲۵ مردادماه سال جاری به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد. بدین ترتیب اینوتکس اولین نمایشگاه مجازی (Virtual) کشور خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، پس از شیوع بیماری کرونا، برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس نیز همانند بسیاری از رویدادها و نمایشگاه‌های کشور و جهان به حالت تعلیق درآمد تا باتوجه به شرایط جدید تصمیم مناسبی برای برگزاری یا لغو این رویداد گرفته شود. درنهایت، دبیرخانه نمایشگاه پس از بررسی‌های فراوان و درنظرگرفتن شرایط حال حاضر کشور، تصمیم به عدم برگزاری آن در خردادماه و برگزار کردن آن به شیوه­ای خلاقانه و به‌صورت مجازی در مردادماه سال جاری گرفت.

این تصمیم باتوجه به دلایل علمی مبنی بر گسترش بیماری کرونا به‌واسطه تجمعات اتخاذ شده است. باتوجه به آسیب‌دیدن بسیاری از کسب‌و‌کارهای نوپا از پاندمی کرونا و نیاز کسب‌و‌کارها به زمان برای بازگشت به حالت طبیعی، نمایشگاه اینوتکس امسال با دو ماه تأخیر برگزار می‌شود.

گفتنی‌است رویدادهای جانبی نمایشگاه ازجمله «استیج»، «کافه سرمایه»، «اینوتکس کوآپ»، «اینوجوان» و سایر بخش‌های جانبی نیز به‌صورت مجازی برگزار می‌شوند. هر مجموعه صفحه‌ای اختصاصی برای به‌اشتراک‌گذاشتن اطلاعات خود دارند و امکان چت با مسئولان غرفه نیز در آن وجود دارد. همچنین غرفه‌ها به‌صورت سه‌بعدی طراحی می‌شوند و به‌صورت مجازی قابلیت بازدید خواهند داشت.

اطلاعیه‌های نحوه‌ی برگزاری بخش‌های مختلف نمایشگاه، به‌مرور و از طریق سایت این نمایشگاه به آدرس http://inotex.com و شبکه‌های اجتماعی این نمایشگاه در رسانه‌های اجتماعی از جمله تلگرام، اینستاگرام و توئیتر به آدرس @inotexevent به اطلاع مخاطبان این رویداد می‌رسد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا