تداوم استفاده از کاشی‌های آنتی‌باکتریال نانو در بیمارستان‌ها

علی ‌سید معصومی، عضو هیأت مدیره گفت: در سال ۱۳۹۸ نیز همانند سال‌های قبل از آن، از کاشی‌های آنتی‌باکتریال این شرکت، در بیمارستان‌های مختلف استفاده شده است. 

معصومی با اشاره به صادرات کاشی‌های تولید شده با فناوری در این شرکت گفت: قرار است طبق برنامه ریزی ها این کاشی های نانو، به کشورهای امارت، ترکیه، کویت صادر شود.

عضو هیئت مدیره شرکت از فروش در حدود ۴ هزار مترمربع از کاشی‌های نانو در سال ۹۸ خبر داد و افزود:پیش‌بینی می‌کنیم امسال بین ۱۰ تا ۱۲ هزار مترمربع از کاشی‌های آنتی‌باکتریال نانویی شرکت در پروژه‌های مختلف استفاده شود.

سید معصومی از توسعه فناوری کاشی‌های آنتی‌باکتریال این شرکت خبر داد و گفت: کاشی‌های آنتی‌باکتریالی که در حال حاضر تولید می‌کنیم ضدباکتری بوده و ما در حال توسعه این فناوری هستیم تا بتوانیم ویروس‌ها را نیز با فناوری‌نانو از بین ببریم.

وی ادامه داد: در بیمارستان‌ها باید کاشی‌های به صورت روزانه ضدعفونی شوند اما استفاده از این کاشی‌های نانو، بیمارستان را از ضدعفونی روزانه بی‌نیاز می‌کند که این کار موجب کاهش هزینه‌های بیمارستان می‌شود. اما برخی مدیران، به دلیل تفاوت قیمت کاشی‌های نانو نسبت به کاشی‌های معمولی، علیرغم تایید عملکرد کاشی‌های نانو، به دلیل ارزان‌تر بودن به سراغ کاشی‌های معمولی می‌روند این در حالی است که اگر هزینه ضدعفونی روزانه در نظر گرفته شود، خرید کاشی‌های نانو مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا