فصلنامه انجمن مواد جهش‌زا در حوزه نانو زیست فناوری پذیرفته شد

 مجله Journal of Water and Environmental Nanotechnology با نام اختصاری(JWENT) که از سوی انجمن مواد جهش‌زای زیست محیطی ایران منتشر می‌شود، در نمایه معتبر و بین‌المللی "اسکوپوس" پذیرفته شد. این مجله به صورت فصلنامه به سردبیری دکتر محسن جهانشاهی و مدیرمسئولی خانم دکتر اربابی در حوزه علوم و فناوری نانو در حوزه آب و محیط زیست، منتشر می‌شود.

اعضای هیات تحریریه مجله از اساتید و محققان برجسته بین‌المللی در زمینه‌های مختلف "نانو محیط زیست-آب" و "نانو زیست فناوری" از دانشگاه‌های تراز اول جهان هستند که از آن جمله می‌توان به Miriam Balaban سردبیر مجله Desalination and Water Treatment و Bart Van Der Bruggen سردبیر مجله Separation and Purification Journal اشاره کرد که در این فصلنامه همکاری دارند.

این مجله تاکنون در چهار جلد و ۱۶ شماره مقالات اصیل و مروری در زمینه کاربرد فناوری نانو در آب و محیط زیست، نانوزیست فناوری، نانومحاسبات و ایمنی نانو، مواد جهش‌زای نانویی، نانو در حوزه‌های سلامت و دیگر حوزه‌های مرتبط با اهداف مجله، منتشر کرده است.

مجلهJWENT دارای رتبه علمی-پژوهشی از کمیسیون نشریات وزرات بهداشت بوه و در پایگاه‌های اطلاعاتی معتبری مثل ISC،SID ،DOAG ، CAS نمایه شده و برای نمایه شدن در پایگاه‌ اطلاعاتی WOS نیز اقدام کرده است.

بر اساس آیین‌نامه ستاد نانو، در صورت چاپ مقاله علمی-پژوهشی در مجلات داخلی با عنوان نانو و تایید آن توسط کمیته علمی ستاد نانو، حمایت تشویقی به مبلغ ۵ میلیون ریال اعطا می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا