از محققان دعوت به همکاری می شود

عناوین پیشنهادی گروه مطالعات فرهنگی شامل: شیوه‌های محتمل بدیل در فعالیت‌های فرهنگی دانشگاهی در عصر پساکرونا و ثبت و تحلیل تجربه‌های زیسته استادان و دانشجویان در کلاس‌های مجازی در دوره کرونا است.

عناوین گروه مطالعات اجتماعی شامل: فعالیت‌های اجتماعی و صنفی تشکل‌های دانشجویی در مواجهه با بحران‌ها و مسئولیت اجتماعی دانشگاه‌ها در قبال بحران کرونا؛ تجربیات جهانی و اقدامات ایرانی با تأکید بر گروه‌های ناتوان و عناوین گروه مطالعات آینده‌نگر نیز، آینده ساماندهی آموزش عالی ایران؛ الزامات و راهکارها و تدوین الگوی فعالیت‌های مؤسسات پژوهشی در دوران پساکرونا است.

همچنین عناوین گروه مطالعات زنان شامل مطالعه تطبیقی سیاست‌های بازار کار برای جذب زنان دانش‌آموخته و تجربه زیسته زنان دانشگاهی (اعضای هیات علمی) در برقراری توازن میان نقش‌های شغلی و خانوادگی در آموزش عالی ایران (با تاکید بر مقوله فرزندآوری) و عناوین گروه مطالعات ارتباطات و فضای مجازی نیز الگوی روابط دانشگاهی در فضای مجازی و ارزیابی سیاستگذاری و عملکرد دانشگاه‌ها (آموزش، پژوهش، مدیریت و ارتباطات) در دوران کرونا در فضای مجازی است.

عناوین گروه مطالعات علم و فناوری شامل مکانیسم‌های مصرف علمی اصحاب معرفت (دانشگاهیان) در جامعه و نقش نهاد علم در سلامت اجتماعی (ایده، تجربه و راهکار) است.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌نامه‌های خود را تا ۳۱ اردیبهشت به آدرس Research@iscs.ac.ir ارسال کنند. مبلغ هر یک از طرح‌ها ۲۰۰ میلیون ریال (بیست میلیون تومان) است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا