مشاوره عفونی بیماران مشکوک به کرونا ممکن شد

 دکتر علی صادقی‌تبار با بیان اینکه این مرکز از بدو تأسیس در راستای ارائه خدمات تخصصی اقدام به ارائه خدمات متنوعی کرده و در این برحه از زمان که با بیماری دست و پنجه نرم می‌کنیم، تمهیداتی را اندیشیده و کار خود را به تدریج آغاز می‌کند، گفت: در این مرکز تمام خدمات مربوط به درمان ناباروری، سقط مکرر، کنترل بارداری، درمان‌های جایگزین و اهدا، خدمات کلینیک آندومتریوز کلینیک PCO و تخمدان پلی کیستیک، کلینیک سلامت جنسی و کلینیک سلول‌درمانی به عنوان جدیدترین کلینیک مرکز ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است اقداماتی را انجام دهیم که مراجعین ما با حفظ نظم وترتیب و بر اساس رعایت اصول حفاظت فردی به مرکز مراجعه کنند و طی دو هفته گذشته تمام تمرکز خود را بر این گذاشتیم که خدمات مرکز را در فضایی ایمن ارائه کنیم.

مدیر مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا در صفحه رسمی اینستاگرامی این مرکز با اشاره به پایش بیماران مراجعه کننده به این مرکز، اظهار کرد: در صورت بروز هرگونه علامت بیماری کرونا در مراجعین، "مشاوره عفونی" برای آن‌ها انجام شده و این امکان وجود دارد که مراجعین تحت ارزیابی تست‌های تخصصی به‌روز اعم از تست‌های مولکولی و تست خون قرار گیرند تا از سلامت بیماران مراجعه کننده برای درمان ناباروری اطمینان حاصل کنیم.

صادقی تبار همچنین توصیه کرد مراجعان با کلینیک‌های مربوطه در مرکز ابن‌سینا تماس حاصل کنند و با توجه به نوبت زمانی که به آن‌ها داده می‌شود، حضور منظم و به‌موقع داشته باشند.

وی درعین حال یادآور شد: در حوزه خدمات و امور بهداشتی این مرکز نیز موظف هستند نسبت به ضدعفونی کردن سطوح، کف، صندلی‌ها و کلیه سطوحی که احتمال تماس مراجعان با آن وجود دارد، اقدام کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا