برترین استارتاپ‌ رویداد اینوتکس پیچ تهران انتخاب شد

 رویداد اینوتکس ­پیچ تهران که بنا بود در روز ۳ اردیبهشت ۹۹ برگزار شود به جهت شیوع کرونا به صورت مجازی و از راه دور برگزار شد. دبیرخانه این رویداد با بررسی اولیه ­استارتاپ‌هایی که برای شرکت در این رقابت درخواست داده بودند، در نهایت ۱۳ تیم را واجد شرکت در این رویداد دانست.

از میان ۱۳ تیم استارتاپی منتخب از میان تیم‌هایی که برای شرکت در اینوتکس پیچ تهران درخواست داده بودند، در حضور "سید علی هزاوه" معاون امور فناوری پارک فناوری پردیس و دو نفر از مدیران عام شتابدهنده‌های این پارکبه عنوان داوران این رویداد از ایده‌های خود دفاع کردند و بر اساس رای داوران در نهایت به ترتیب تیم‌های "سایکلوپس"، "دیجی­کر" و "آیدا" به عنوان برترین استارتاپ‌های رویداد اینوتکس پیچ تهران انتخاب شده و مجوز حضور در رقابت نهایی کشوری این رقابت­‌ها را دریافت کردند.

رویداد اینوتکس ­پیچ رویداد بزرگ رقابتی بین استارتاپ‌هاست که خود از چندین بخش مختلف تشکیل شده است. در مرحله ­نخست استارتاپ‌ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ‌­های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌گذاران دعوت به عمل می‌آید. در این مرحله از رقابت­ که در استان­‌های مختلف برگزار می‌شود، ابتدا تیم‌های استارتاپی در خصوص نحوه ارائه به سرمایه‌گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌گذارانِ محلی، به معرفی ایده یا محصول خود می‌پردازند.

در ادامه، از استارتاپ‌های برگزیده شده در این مرحله، به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس و نیز شرکت در رقابت‌­های نیمه‌نهایی، دعوت به عمل می‌آید. برگزیدگان مرحله نیمه­ نهایی می‌توانند به مرحله جذابINOTEX Battle راه یابند که طی آن، استارتاپ‌ها دو به دوبه بحث و مناظره با هم پرداخته تا در نهایت برترین استارتاپ از نگاه داوران و مخاطبان انتخاب شود.

این دوره از رویداد اینوتکس پیچ، از ابتدای بهمن­ ماه ۹۸ آغاز شده و پس از برگزاری در استان­‌های "سیستان و بلوچستان"، "آذربایجان غربی"، "اصفهان" و "مازندران" منتخبین به استان تهران آمدند تا با یکدیگر به رقابت بپردازند ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی شرکت­ کنندگان، این رویداد به صورت آنلاین برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا