مدارس سمپاد در شبکه شاد تولید محتوا می کنند

فاطمه مهاجرانی درباره آموزش دانش آموزان استعدادهای درخشان اظهار داشت: معلمان در مدارس سمپاد از همان روزهای ابتدایی تهیه فیلم های آموزشی را آغاز کردند و در فضای مجازی در اختیار دانش آموزان قرار دادند.

وی افزود: مدارس سمپاد تهیه جزوه های درسی آموزش را برای دانش آموزانی که به وسایل هوشمند ارتباطی دسترسی ندارند، آسان کرده است.

به گفته مهاجرانی، دانش آموزان مدارس سمپاد از نظر آموزشی با مشکلی روبه رو نبوده اند و امکان پایان سال تحصیلی برای آنها میسر است.

وی عنوان کرد: آموزش به گونه ای انجام شده که حتی دانش آموزان سمپاد پایه دوازدهم برای آزمون کنکور آماده هستند، اما یک سری از فعالیت های پژوهشی و بخشی از فعالیت هایی که با همکاری ستادهای علم و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شد، آسیب دیده، اما دانش آموزان از نظر آموزشی مشکلی نداشته اند.

مهاجرانی پیشتر با یادآوری اینکه با حضور وزیر آموزش و پرورش در روز ٢٨ اسفند ماه سامانه آموزش مجازی سمپاد راه‌اندازی شد، خاطرنشان کرد: کرونا همان طور که تهدید جدی برای سلامت جامعه است، فرصتی است تا از ظرفیت فناوری اطلاعات استفاده کنیم و در حال حاضر بدون تعطیلی در حال انجام کار هستیم و امور آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان را پیگیری می‌کنیم.

وی اضافه کرد: از امروز هرکدام از ما تولیدکننده محتوا و معرفی کننده سامانه آموزش مجازی خواهیم بود و این موضوع در همه شهرهای کشور که آموزش تعطیل نشده است، وجود دارد.

رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان با بیان اینکه حجم زیادی محتوا تولید شده است، گفت: مدارس سمپاد تعطیل نیستند و بیش از معمول کار می‌کنند؛ چرا که اکنون نه تنها برای دانش‌آموزان سمپاد بلکه برای دانش‌آموزان سراسر کشور محتوای آموزشی و پرورشی تولید می‌کنند.

منبع: ایرنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا