دوره های آموزشی آنلاین برگزار می شود

بر این اساس دانش‌پذیران می‌توانند از طریق بسترهای به روز و کارآمد آموزش مجازی وارد دوره‌های آموزشی شده و ضمن ایجاد و حفظ تعامل دوسویه با اساتید و تسهیل‌گران توانمند، فرآیند یادگیری را به بهترین نحو ممکن پیگیری کنند.

دکتر سالار ارزیده، معاون آموزشی این واحد در خصوص برگزاری آنلاین کارگاه ها و دوره های آموزشی عمومی و تخصصی که به صورت مجازی برگزار می شود، اظهار داشت: بستر آموزش الکترونیک یک بستر با ظرفیت و قابلیت های فراوان و البته از سوی دیگر ایجاد کننده محدودیت هایی در تعامل مستقیم و در لحظه استاد و دانشجو به ویژه در حوزه آموزش های عملی و مهارتی حوزه ای چون علوم پزشکی و مهارت های حرفه ای آن است و هدف نهایی تمام دوره های آموزشی ارتقای صلاحیت یا competency فراگیران است که شامل سه جز نگرش، دانش و مهارت است و در هر دوره آموزشی ترکیبی از این موارد بسته به مقدماتی یا پیشرفته بودن دوره و موضوع آن هدف گیری می شود.

وی در ادامه گفت: تلاش ما در این مجموعه این است که بتوانیم دوره های یادگیری الکترونیکی با اثربخشی مناسب با اطمینان از کیفیت آن ها را طراحی کنیم و در این مسیر نیازمند استفاده از تجربه های موفق بین المللی هستیم. دوره هایی که به ما اطمینان کافی از ایجاد نگرش مناسب، دانش کافی و مهارت عملی مناسب در فراگیر را می دهد. در واقع باید تفاوت جدی در برگزاری یک کلاس مجازی با ایجاد یک تجربه یادگیری الکترونیک قائل شویم. در اولین اقدام همان دوره های مرسوم به صورت مجازی برگزار می شود اما در اقدام دوم با تکیه بر ظرفیت های آنلاین و با کمک ابزارها و قابلیت های تکنولوژی آموزشی یک تجربه مفید و ماندگار خلق می شود.

دکتر ارزیده در پایان اضافه کرد: دوره های آموزشی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به دو صورت همزمان و غیر همزمان همراه با جلسات پرسش و پاسخ برگزار می شوند. دانش پذیران می توانند از طریق بسترهای به روز و کارآمد آموزش مجازی وارد دوره های آموزشی شده و ضمن ایجاد و حفظ تعامل دوسویه با اساتید و تسهیل گران توانمند فرآیند یادگیری را به بهترین نحو ممکن پیگیری خواهند کرد. 

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره ها از طریق وبسایت مجموعه به آدرس https://jdsbm.ac.ir/  یا با شماره تماس های 69-22439864  تماس حاصل کنند

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا