اینوتکس پیچ تهران آنلاین برگزار می شود

سومین دوره از رقابت‌های اینوتکس پیچ به عنوان یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین­‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2020) از بهمن ماه ۹۸ آغاز شد. این رقابت پس از برگزاری در استان‌­های "سیستان و بلوچستان"، "آذربایجان غربی"، "اصفهان" و "مازندران" چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود.

طبق تصمیم دبیرخانه این رویداد، به منظور حفظ پویایی جامعه استارتاپی ایران و به منظور تشویق مخاطبان به حفظ قرنطینه خانگی، این رقابت کاملا به صورت آنلاین و به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی این رویداد به آدرس @inotexevent پخش خواهد شد.

در این رویداد در مرحله نخست استارتاپ‌ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ‌های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌گذاران، دعوت به عمل می‌آید. در این مرحله، ابتدا تیم‌های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه‌گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌گذاران و داوران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود پرداختند.

در ادامه از استارتاپ‌های برگزیده استانی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه‌نهایی دعوت به عمل می‌آید. برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی می‌توانند به مرحله جذاب INOTEX Battle راه یابند که طی آن، استارتاپ‌ها دوبه دو به بحث و مناظره با هم پرداخته تا در نهایت برترین استارتاپ از نگاه داوران و مخاطبان انتخاب شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا