برنامه خیرخواهانه شرکت تاکسی آنلاین آمریکایی آغاز شد

این برنامه به گونهای است که رانندگان می‌توانند مقدار بسیار زیادی کالا را سریعا در اختیار بانک غذا و خانواده‌های کم درآمد و پرسنل بیمارستان قرار دهند. "لیفت" یک شرکت حمل و نقل است که روزانه بیش از یک میلیون مسافر را جابجا می‌کند.

هدف این برنامه آزمایشی که "لیفت" آن را "تحویل ضروری" (Essential Deliveries) نامیده است، ارسال کالاهای اساسی به طیف وسیعی از آژانس‌های دولتی محلی، شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی و دیگر مکان‌ها است. این برنامه در حال حاضر در آتلانتا، آستین، دالاس، هیوستون، ایندیاناپولیس، اورلاندو، فینیکس، سان فرانسیسکو، سن دیگو، سن آنتونیو و سیاتل مورد آزمایش قرار گرفته است.

تاکنون از این برنامه برای کارهای مختلفی استفاده شده است که می‌توان به تهیه مواد غذایی و ارسال آن به بانک‌های مواد غذایی و تحویل وعده‌های غذایی برای ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی در بیمارستان‌ها اشاره کرد. "لیفت" با همکاری شرکت "دُل پکیجینگ" (Dole Packaging) توانسته این برنامه را تا اینجا با موفقیت انجام دهد و کالاهای کنسرو شده را برای کمک به افرادی‌که در این شرایط نیازمند هستند، ارسال کند.

"لیفت" با شرکت "آرمی آو انجلز" (Army of Angels) نیز همکاری کرده است تا بتواند کالاهای اساسی را در این شرایط برای خانواده‌های کم درآمدی که فرزندان آن‌ها دانش‌آموز هستند، نیز برساند.

"لیفت" انتظار دارد در هفته‌های آینده بتواند این برنامه را در شهرهای بیشتری اجرا کند. این شرکت همچنین قصد همکاری با شرکت‌هایی چون "لوآوز و فیشز" (Loaves & Fishes) را برای ارسال کمک‌های مالی به بانک‌های مواد غذایی محلی دارد. در لس آنجلس، این شرکت با شورای شهر در حال انجام چندین پروژه از جمله طرحی برای تحویل بسته‌های مراقبت به کارمندان مراقبت‌های بهداشتی است. "لیفت" همچنین قصد دارد با رستوران‌های محلی برای تهیه وعده‌های غذایی و ارسال آنها به جوامع نیازمند همکاری کند.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا