اپلیکیشن Camera Go گوگل حالت HDR را به گوشی های اقتصادی می آورد

در زمان عرضه اولیه این برنامه، گوگل اعلام کرد که قابلیت پشتیبانی از HDR را برای آن در نظر نگرفته، اما در جدیدترین اطلاعات منتشر شده از فایل APK، مشخص شده که گزینه «تقویت جزئیات» یا همان حالت HDR در آن وجود دارد. قابلیت افزایش جزئیات دارای سه گزینه خاموش، خودکار و روشن است و در این حالت چندین تصویر با یکدیگر ترکیب می‌شوند تا رنگ و جزئیات تصویر نهایی بهبود پیدا کند.

گوگل علاوه بر این حالت، HDR را نیز برای محصولات خود در نظر گرفته. HDR هم اکنون در گوشی‌های هوشمند گوگل مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما اضافه شدن آن به اپلیکیشن Camera Go گوگل تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد. همانطور که می‌دانید محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید گو مانند نوکیا 1.3 به سخت افزار ضعیفی مجهز شده‌اند، اما ظاهرا گوگل قصد دارد کیفیت تصاویر این دستگاه‌ها را نیز بهبود دهد.

حالت HDR در پرچمداران گوگل قادر به ثبت حداکثر 8 فریم و سپس ترکیب آن‌ها با یکدیگر است. این کار نیاز به رم بالایی دارد و با توجه به میزان رم پایین دستگاه‌های مجهز به اندروید گو، چنین ویژگی می‌تواند برای کاربران دردساز شود. علاوه بر این موضوع، این محصولات فاقد لرزشگیر اپتیکال هستند، بنابراین هرگونه لرزش می‌تواند روی خروجی تاثیر منفی داشته باشد، مگر اینکه سوژه عکاسی برای چندین عکس پشت سرهم کاملا ثابت باقی بماند.

در صورتی که گوگل بتواند حالت HDR را این اپلیکیشن اضافه کند، احتمالا تعداد زیادی از کاربران محصولات اندرویدی آن را دانلود و نصب می‌کنند. برای افزایش کیفیت تصاویر دستگاه‌های مجهز به اندروید Go، حتما نباید گوگل حالت HDR را به اپلیکیشن دوربین آن‌ها اضافه کند و همان حالت HDR کافی به نظر می‌رسد.

منبع:دیجیاتو

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا