برگزاری وبینار بحران کرونا و اکوسیستم نوآوری

در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها فعالیت خود را بسیار محدود کرده اند و در مواردی دیگر فعالیت نمی کنند. بسیاری از افراد که تنها دلخوشی شان درآمد حاصل هر ساله از ایام نوروز در کشورمان بود و حال شرایط سختی را سپری می کنند.

خبری از دور هم حمع شدن ها، جشن ها، همایش ها و … نیست و در کنار همه این ها اخبار قربانیان این ویروس است که شنیدنش شرایط را با وجود همه سختی ها، تلخ تر می کند. 

اما نگاه به مشکلات ایجاد شده در کشور و جهان، آدم را به فکر فرو می برد که چطور با وجود این سطح از تکنولوژی و پیشرفت چنین مسائلی اتفاق افتاده و چطور نشد در همان ابتدا، راه گسترش این ویروس را سد کرد. 

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، برای رسیدن به پاسخ این سوالات و یافتن راهکارهایی برای بهتر کردن شرایط حال، «وبینار بحران کرونا و اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری» را برگزار می کند.

این وبینار از سلسله رویدادهای نقش فناوری در کاهش اثرات ناشی از حوادث طبیعی، DARSTECH (Disaster Aid Relief Startups Technology)، است که اولین بار در اردیبهشت ماه سال ۹۸ و به منظور نقش فناوری در کاهش اثرات ناشی از سیل برگزار شد.

زمان برگزاری این وبینار سه شنبه ۲۶ فروردین ماه ساعت ۱۶ الی ۱۸ با حضور دکتر علی داوری عضو هیات علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دکتر حمید پاداش عضو هیات علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا