آزمایش تست پادتن ویروس کرونا در انگلیس

به گفته یکی از مشاوران علمی دولت انگلیس یک ماه دیگر آزمایشی بزرگ برای بررسی یک تست پادتن ویروس کرونا انجام می شود.

سرجان بل استاد دانشگاه آکسفورد و مشاور دولت انگلیس اعلام کرد جستجو برای ساخت یک تست پادتن به طور حتم ثمربخش خواهد بود اما تست های بررسی شده، موفقیت آمیز نبوده اند.

دانشگاه آکسفورد مشغول بررسی تست های پادتنی است که مشخص می کند آیا افرادی که قبلا به ویروس مبتلا شده اند، می توانند به زندگی عادی برگردند یا خیر. بل در وب سایت دانشگاه آکسفورد می نویسد: البته ما همچنان در جستجوی تستی قابل قبول هستیم.

 به گفته او محققان مشغول مطالعه برای تولید تستی بودند که به اندازه کافی حساس و دقیق باشد تا بتوان آن را در خانه استفاده کرد.

او در این وب سایت نوشت: چنین تستی را می توان ساخت است و دولت مشغول همکاری با تهیه کنندگان قدیمی و جدید است تا نتایج را ارائه کند. به این ترتیب ما می توانیم تست پادتن را برای عموم مردم عرضه کنیم. این روند حداقل یک ماه طول می کشد.

بل همچنین در این بیانیه نوشته انجام این تست در مقیاس وسیع یکی از استراتژی های دولت است که برای بازگشت به زندگی عادی ملزوم به حساب می آید. به گفته او محافظت طولانی مدت در برابر کووید ۱۹ مربوط به پادتن ها است. پادتن ها پروتئین های کوچکی هستند که سیستم ایمنی بدن برای مقابله و خنثی سازی ویروس می سازد.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا