چرا کنسول‌های اکس‌باکس وان اس و اکس‌باکس وان اکس متفاوت‌تر بودند

حال این وب‌سایت یک مصاحبه‌ی ویدئویی نیز با مدیر بخش اکس‌باکس انجام داده است که به جزئیات بیشتری از کنسول اکس‌باکس سری اکس می‌پردازد. جالب است بدانید که در قسمتی از این گفتگو، آقای اسپنسر در مورد طراحی نسخه‌ اول اکس‌باکس وان صحبت کرد و توضیح داد که چرا کنسول‌های اکس‌باکس وان اس و اکس‌باکس وان اکس متفاوت‌تر بودند.

مدیر بخش اکس‌باکس اعلام کرد که تیم مهندسی اکس‌باکس وان زمان کافی برای طراحی کنسول نداشت و این موضوع به برخی تصمیمات بخش اجرایی ارتباط داشت:برای اکس‌باکس وان، تیم ما زمان کافی نداشت چراکه  تصمیمات اجرایی مربوط به برخی از بخش‌های به خصوص دیرتر نهایی شدند و به همین خاطر بود که این بار [برای کنسول اکس‌باکس سری اکس] کار خود را در سال ۲۰۱۶ آغاز کردیم.

در همین زمان، ما شروع به آزمایش‌های خاصی در بازار کردیم تا مطمئن شویم زمانی که به این نقطه می‌رسیم، همه چیز به خوبی کار می‌کنند؛ مواردی مانند «آیا می‌توانیم عناوین سرویس پشتیبانی از نسل قبل را برروی سخت افزار جدید با کیفیت بهتر اجرا کنیم؟»

همچنین آقای اسپنسر در پاسخ به سوال آیا کنسول‌های اکس‌باکس وان اس، اکس‌باکس وان اکس و اکس‌باکس سری اکس توسط تیم جدیدی طراحی شده‌اند یا خیر، اعلام کرد: تیم سخت افزار اکس‌‌باکس سری اکس زمان کافی در اختیار داشت. ما زودتر شروع کردیم تا بتوانیم اهداف خود را مشخص کنیم. این موضوع برای اکس‌باکس وان اس و اکس‌باکس وان اکس هم صادق است… پس زمانی که مردم سعی می‌کنند به من بگویند این موضوع به خاطر یک تیم یا رهبر جدید است، من می‌گویم خیر. اگر به یک تیم خوب زمان و هدفی شفاف از چیزی که می‌خواهید به آن برسید ارائه دهید، آن‌ها کار شگفت انگیزی انجام خواهند داد.

منبع:گیمفا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا