آرم بنز و آئودی را عوض می شود

سه شرکت آئودی، مرسدس‌-بنز و فولکس‌واگن در فراخوانی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به طور موقت آرم‌های خود را تغییر دادند.در آرم‌های جدید، بخش‌های به هم پیوسته نشان تجاری این شرکت‌ها از هم جدا شده تا بر اهمیت فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید شود. این شرکت‌ها با انتشار آرم‌های جدید خود در شبکه‌های اجتماعی در پیام‌هایی از مردم خواسته‌اند از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و از یکدیگر دو متر فاصله بگیرند.

آئودی این پیام را با دور کردن چهار دایره نشان خود از یکدیگر نمایش داده است. همراه با آرم جدید، ویدیویی منتشر شده که با جمله "از یکدیگر فاصله بگیرید – در کنار هم بمانید" به پایان می‌رسد.

فولکس‌واگن بین دو حرفی که آرم شرکت را شکل داده فاصله ایجاد کرده و مرسدس-بنز هم ستاره سه‌پر در نشان خود را کوچک کرده تا از دایره دور آرم فاصله بگیرد.

هر دو شرکت در پیام‌هایی از مردم به خاطر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تشکر کرده‌اند و از آنها خواسته‌اند تا برای کمک به توقف شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا