راه‌اندازی استارت‌آپ دامپزشکی در استان بوشهر

دکتر محمد مهدی سیمرونی در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: استارت آپ (vetel) وتل به عنوان اولین رسانه اجتماعی در حوزه دامپزشکی در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا برای بهره برداران از خدمات دامپزشکی و به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک و ارائه خدمات یکسان به دورترین نقاط کشور و با شعار «دامپزشکی بدون مرز» فعالیت خود را از شهرستان جم در استان بوشهر آغاز کرد.

وی افزود: این استارت آپ دارای 5 فاز است که فاز اول آن طراحی و ارائه ی اپلیکیشن وتل بوده که توسط دکتر یونس حق شناس از دامپزشکان جوان و خلاق استان بوشهر و رئیس دامپزشکی شهرستان جم به اتمام رسیده و در حال حاضر به صورت رایگان از طریق گوگل پلی قابل دانلود می باشد.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان بوشهر عنوان کرد: این استارت آپ سعی بر آن دارد که همزمان با پیشرفت تکنولوژی در دنیای مدرن امروزی و با استفاده از ابزارهای الکترونیک، محدودیت های مکانی و زمانی برای استفاده از خدمات تخصصی دامپزشکی را به حداقل برساند.

سیمرونی خاطرنشان کرد: استارت آپ vetel با امکان دسترسی نامحدود تمام بهره برداران به دامپزشکان در هر زمان و مکان، مسبب کاهش ترددهای غیر ضروری و رعایت اصول قرنطینه ای در شرایط کنونی شده و اولین استارت آپی خواهد بود که در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، به خانواده بزرگ پرورش دهندگان دام، طیور و آبزیان کشور، کمک خواهد کرد.

 لینک ثبت نام جهت دامپزشکان علاقه مند به همکاری Core.vetel.ir است که از گوگل پلی قابل دانلود بوده و به زودی از طریق کافه بازار نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا