طرح مشاوره تلفنی رايگان برای کاهش اضطراب کرونا

فرج حسینیان، معاون پژوهشی این واحد با اشاره به  استرس و اضطراب ایجاد شده در جامعه از زمان شیوع ویروس كرونا گفت: با گسترش ویروس کرونا در کشور و ایجاد استرس و اضطراب و نیز مشکلات روانشناختی زیاد در افراد جامعه، سامانه مشاوره تلفنی رایگان جهت ارائه خدمات روانشناختی به هموطنان راه اندازی شد.

وی افزود:این فعالیت در راستای مسئولیت اجتماعی جهاد دانشگاهی و حفظ سلامت روان افراد جامعه با بهره مندی از اساتید و افراد توانمند حوزه سلامت روان کشور و در  دوسطح برای کودکان و بزرگسالان و بصورت خدمات دهی رایگان راه اندازی شده  است.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشكی شهید بهشتی با بیان این كه هموطنان از تمام نقاط كشور می توانند با این سامانه تماس بگیرند ادامه داد:این سامانه بصورت مشاوره و راهنمایی تلفنی میباشد و از روز اول سال ۹۹ با همکاری صد نفر روانشناس و مشاور به طور رسمی برای پاسخ به سوالات روانشناختی در حوزه استرس و اضطراب آغاز به فعالیت کرده است.

گفتی است؛ هموطنان گرامی می توانند از ساعت ١٠الی ٢٠ با تلفن ثابت یا همراه با شماره ۴۵۲۹۸-۰۲۱ تماس گرفته و از خدمات کارشناسان سلامت روان مرکز رویین جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی بهره مند شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا