تدوین مقررات حاکم بر حقوق ارائه خدمات ارتباطی ماهواره‌ای

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، فراخوان نظرخواهی تخصصی «ضوابط و چارچوب موافقت‌نامه سطح خدمات پستی» و « مقررات حاکم بر حقوق سرزمینی ارائه خدمات ارتباطی ماهواره‌ای در جمهوری اسلامی ایران» را منتشر شد.

پیش‌نویس ضوابط و چارچوب موافقت‌نامه‌های سطح خدمات پستی با هدف تضمین کیفیت خدمات و هزینه عدم ایفای تعهدات در شبکه‌های پستی و رعایت حقوق مشتریان تهیه شده است.

همچنین با هدف ساماندهی ارائه خدمات ماهواره‌ای توسط دارندگان مجوز، تامین نیاز زیرساخت ارتباطی کشور و تامین ارتباطات مطمئن مشترکان از طریق ارتباطات فضایی، پیش‌نویس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای طرح در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تنظیم شده است.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به منظور استفاده از دیدگاههای تخصصی، جلب مشارکت تمامی ذینفعان و صاحبنظران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از علاقه‌مندان دعوت کرده تا با مطالعه پیش‌نویس‌های تهیه شده، نظر و پیشنهادهای خود را حداکثر تا ۳۱ فروردین ۹۹ به دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارسال کنند.

پیش‌نویس ضوابط و چارچوب موافقت‌نامه سطح خدمات پستی و مقررات حاکم بر حقوق سرزمینی ارائه خدمات ارتباطی ماهواره‌ای در جمهوری اسلامی ایران در سایت رگولاتوری بارگذاری شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا